-
Hello!
Dziś pracujemy na stronie 48 i 49. Stop, wait, go…
1. Rozgrzewka: Odpowiedzcie na pytanie How’s the weather today? Jaką mamy dziś pogodę?2. Otwieramy podręcznik na stronie 50, włączamy nagranie 35 gdzie nagrane są odgłosy pojazdów.
Dziecko słucha i wskazuje na obrazku pojazd, który wydaje dany dźwięk (bus, car, bike, boat, plane).3. Następnie prosimy dziecko o policzenie i nazwanie wszystkich poznanych pojazdów na stronie 48 i 49, oraz podanie ich kolorów.
Odnajdujemy na obrazku części garderoby poznane na poprzednich lekcjach: a pink cap, a blue dress, red shoes. Dodatkowo zadajemy
pytania o to gdzie znajdują się kotek i zajączek: Where’s the cat? In the bus. Where’s the bunny? In the bus.4. Kolejnym zadaniem jest rozmowa w języku polskim o przejściu dla pieszych i zasadach przechodzenia przez jezdnię. Wśród naklejek
odnajdujemy te brakujące, przedstawiające sygnalizatory świetlne. Zadaniem dziecka jest przyklejenie świateł w odpowiednim miejscu.5. Ostatnie zadanie na dziś to nauka wiersza o światłach ulicznych nagranie 39:
I ride my little bike, When I see a green light. When red is at the top, I know that I must stop!
lub piosenki
Thank you! Bye, bye!