Biedronki

Wiek dzieci: 3-4 lata
  • Informacje o grupie

  • Biedronki

    Dzieci z grupy 3 i 4-latków, których jest 19 już od pierwszych dni szybko zaaklimatyzowały się w przedszkolu. Wszystkie dzieci są uśmiechnięte, chętnie budują z klocków i biorą udział w zajęciach. Lubią chodzić na spacery i wycieczki oraz bawić się w ogrodzie przedszkolnym.
    • Wiek dziecka:
      3 - 4 lata
    • Wielkość grupy:
      19 dzieci
    • Godziny zajęć:
      7:30-12:30
    • Wychowawca:
      Renata Cieśla
  • Rozklad dnia

    Informacje dotyczące codziennych zajęć prowadzonych w grupie Biedronki
  • Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek
    07:00
    Schodzenie się dzieci do przedszkola.
    Zajęcia opiekuńcze. Kontakty indywidualne, zabawy integrujące grupę, zabawy samodzielne, służące realizacji pomysłów dzieci. Prowadzenie obserwacji, słuchanie bajki, zajęcia indywidualne o charakterze wyrównawczo-stymulującym.
    07:30
    08:00
    Schodzenie się dzieci do przedszkola.
    Zajęcia opiekuńcze. Kontakty indywidualne, zabawy integrujące grupę, zabawy samodzielne, służące realizacji pomysłów dzieci. Prowadzenie obserwacji, słuchanie bajki, zajęcia indywidualne o charakterze wyrównawczo-stymulującym.
    07:30
    08:00
    Schodzenie się dzieci do przedszkola.
    Zajęcia opiekuńcze. Kontakty indywidualne, zabawy integrujące grupę, zabawy samodzielne, służące realizacji pomysłów dzieci. Prowadzenie obserwacji, słuchanie bajki, zajęcia indywidualne o charakterze wyrównawczo-stymulującym.
    07:30
    08:00
    Schodzenie się dzieci do przedszkola.
    Zajęcia opiekuńcze. Kontakty indywidualne, zabawy integrujące grupę, zabawy samodzielne, służące realizacji pomysłów dzieci. Prowadzenie obserwacji, słuchanie bajki, zajęcia indywidualne o charakterze wyrównawczo-stymulującym.
    07:30
    08:00
    Schodzenie się dzieci do przedszkola.
    Zajęcia opiekuńcze. Kontakty indywidualne, zabawy integrujące grupę, zabawy samodzielne, służące realizacji pomysłów dzieci. Prowadzenie obserwacji, słuchanie bajki, zajęcia indywidualne o charakterze wyrównawczo-stymulującym.
    07:30
    08:00
    08:00
    Zabawy dowolne w kącikach zainteresowań, integracyjne czynności opiekuńcze, obserwacja dzieci, słuchanie bajek, ćwiczenia poranne.
    08:00
    09:20

    Katecheza
    08:30
    08:45

    Przygotowanie do śniadania - zabiegi higieniczne i porządkowe
    09:20
    09:30

    Śniadanie- realizacja założeń programowych z zakresu kształtowania nawyków higienicznych i kulturalnych podczas spożywania posiłków.
    09:30
    10:00
    Zabawy dowolne w kącikach zainteresowań, integracyjne czynności opiekuńcze, obserwacja dzieci, słuchanie bajek, ćwiczenia poranne.
    08:00
    09:20

    Przygotowanie do śniadania - zabiegi higieniczne i porządkowe
    09:20
    09:30

    Śniadanie- realizacja założeń programowych z zakresu kształtowania nawyków higienicznych i kulturalnych podczas spożywania posiłków.
    09:30
    10:00
    Zabawy dowolne w kącikach zainteresowań, integracyjne czynności opiekuńcze, obserwacja dzieci, słuchanie bajek, ćwiczenia poranne.
    08:00
    09:20

    Język angielski
    09:00
    09:15

    Przygotowanie do śniadania - zabiegi higieniczne i porządkowe
    09:20
    09:30

    Śniadanie- realizacja założeń programowych z zakresu kształtowania nawyków higienicznych i kulturalnych podczas spożywania posiłków.
    09:30
    10:00
    Zabawy dowolne w kącikach zainteresowań, integracyjne czynności opiekuńcze, obserwacja dzieci, słuchanie bajek, ćwiczenia poranne.
    08:00
    09:20

    Przygotowanie do śniadania - zabiegi higieniczne i porządkowe
    09:20
    09:30

    Śniadanie- realizacja założeń programowych z zakresu kształtowania nawyków higienicznych i kulturalnych podczas spożywania posiłków.
    09:30
    10:00
    Zabawy dowolne w kącikach zainteresowań, integracyjne czynności opiekuńcze, obserwacja dzieci, słuchanie bajek, ćwiczenia poranne.
    08:00
    09:20

    Przygotowanie do śniadania - zabiegi higieniczne i porządkowe
    09:20
    09:30

    Śniadanie- realizacja założeń programowych z zakresu kształtowania nawyków higienicznych i kulturalnych podczas spożywania posiłków.
    09:30
    10:00
    09:00
    10:00
    Zajęcia pod kierunkiem nauczyciela: zajęcia z książką, manualne, zajęcia o charakterze umuzykalniającym, plastycznym, ruchowym, matematycznym; rytmika.
    10:00
    10:30

    Pobyt na świeżym powietrzu, gry i zabawy w ogrodzie, spacery o charakterze edukacyjnym lub rekreacyjnym, obserwacje przyrodnicze lub zabawy w sali.
    10:30
    11:30

    Praca nauczyciela o charakterze obserwacyjnym, praca z dzieckiem zdolnym o charakterze wyrównawczo-stymulującym, rozwijanie zainteresowań dzieci, zabawy dydaktyczne.
    11:30
    12:30
    Zajęcia pod kierunkiem nauczyciela: zajęcia z książką, manualne, zajęcia o charakterze umuzykalniającym, plastycznym, ruchowym, matematycznym; rytmika.
    10:00
    10:30

    Pobyt na świeżym powietrzu, gry i zabawy w ogrodzie, spacery o charakterze edukacyjnym lub rekreacyjnym, obserwacje przyrodnicze lub zabawy w sali.
    10:30
    11:30

    Praca nauczyciela o charakterze obserwacyjnym, praca z dzieckiem zdolnym o charakterze wyrównawczo-stymulującym, rozwijanie zainteresowań dzieci, zabawy dydaktyczne.
    11:30
    12:30
    Zajęcia pod kierunkiem nauczyciela: zajęcia z książką, manualne, zajęcia o charakterze umuzykalniającym, plastycznym, ruchowym, matematycznym; rytmika.
    10:00
    10:30

    Pobyt na świeżym powietrzu, gry i zabawy w ogrodzie, spacery o charakterze edukacyjnym lub rekreacyjnym, obserwacje przyrodnicze lub zabawy w sali.
    10:30
    11:30

    Praca nauczyciela o charakterze obserwacyjnym, praca z dzieckiem zdolnym o charakterze wyrównawczo-stymulującym, rozwijanie zainteresowań dzieci, zabawy dydaktyczne.
    11:30
    12:30
    Zajęcia pod kierunkiem nauczyciela: zajęcia z książką, manualne, zajęcia o charakterze umuzykalniającym, plastycznym, ruchowym, matematycznym; rytmika.
    10:00
    10:30

    Pobyt na świeżym powietrzu, gry i zabawy w ogrodzie, spacery o charakterze edukacyjnym lub rekreacyjnym, obserwacje przyrodnicze lub zabawy w sali.
    10:30
    11:30

    Praca nauczyciela o charakterze obserwacyjnym, praca z dzieckiem zdolnym o charakterze wyrównawczo-stymulującym, rozwijanie zainteresowań dzieci, zabawy dydaktyczne.
    11:30
    12:30

    Język angielski
    11:45
    12:00

    Katecheza
    12:00
    12:15
    Zajęcia pod kierunkiem nauczyciela: zajęcia z książką, manualne, zajęcia o charakterze umuzykalniającym, plastycznym, ruchowym, matematycznym; rytmika.
    10:00
    10:30

    Pobyt na świeżym powietrzu, gry i zabawy w ogrodzie, spacery o charakterze edukacyjnym lub rekreacyjnym, obserwacje przyrodnicze lub zabawy w sali.
    10:30
    11:30

    Praca nauczyciela o charakterze obserwacyjnym, praca z dzieckiem zdolnym o charakterze wyrównawczo-stymulującym, rozwijanie zainteresowań dzieci, zabawy dydaktyczne.
    11:30
    12:30

    Tańce
    12:30
    13:00
    11:00
    12:00

    Poniedziałek

    • Schodzenie się dzieci do przedszkola.
      07:30 - 08:00
    • Zabawy dowolne w kącikach zainteresowań, integracyjne czynności opiekuńcze, obserwacja dzieci, słuchanie bajek, ćwiczenia poranne.
      08:00 - 09:20
    • Katecheza
      08:30 - 08:45
    • Przygotowanie do śniadania - zabiegi higieniczne i porządkowe
      09:20 - 09:30
    • Śniadanie- realizacja założeń programowych z zakresu kształtowania nawyków higienicznych i kulturalnych podczas spożywania posiłków.
      09:30 - 10:00
    • Zajęcia pod kierunkiem nauczyciela: zajęcia z książką, manualne, zajęcia o charakterze umuzykalniającym, plastycznym, ruchowym, matematycznym; rytmika.
      10:00 - 10:30
    • Pobyt na świeżym powietrzu, gry i zabawy w ogrodzie, spacery o charakterze edukacyjnym lub rekreacyjnym, obserwacje przyrodnicze lub zabawy w sali.
      10:30 - 11:30
    • Praca nauczyciela o charakterze obserwacyjnym, praca z dzieckiem zdolnym o charakterze wyrównawczo-stymulującym, rozwijanie zainteresowań dzieci, zabawy dydaktyczne.
      11:30 - 12:30

    Wtorek

    • Schodzenie się dzieci do przedszkola.
      07:30 - 08:00
    • Zabawy dowolne w kącikach zainteresowań, integracyjne czynności opiekuńcze, obserwacja dzieci, słuchanie bajek, ćwiczenia poranne.
      08:00 - 09:20
    • Przygotowanie do śniadania - zabiegi higieniczne i porządkowe
      09:20 - 09:30
    • Śniadanie- realizacja założeń programowych z zakresu kształtowania nawyków higienicznych i kulturalnych podczas spożywania posiłków.
      09:30 - 10:00
    • Zajęcia pod kierunkiem nauczyciela: zajęcia z książką, manualne, zajęcia o charakterze umuzykalniającym, plastycznym, ruchowym, matematycznym; rytmika.
      10:00 - 10:30
    • Pobyt na świeżym powietrzu, gry i zabawy w ogrodzie, spacery o charakterze edukacyjnym lub rekreacyjnym, obserwacje przyrodnicze lub zabawy w sali.
      10:30 - 11:30
    • Praca nauczyciela o charakterze obserwacyjnym, praca z dzieckiem zdolnym o charakterze wyrównawczo-stymulującym, rozwijanie zainteresowań dzieci, zabawy dydaktyczne.
      11:30 - 12:30

    Środa

    • Schodzenie się dzieci do przedszkola.
      07:30 - 08:00
    • Zabawy dowolne w kącikach zainteresowań, integracyjne czynności opiekuńcze, obserwacja dzieci, słuchanie bajek, ćwiczenia poranne.
      08:00 - 09:20
    • Język angielski
      09:00 - 09:15
    • Przygotowanie do śniadania - zabiegi higieniczne i porządkowe
      09:20 - 09:30
    • Śniadanie- realizacja założeń programowych z zakresu kształtowania nawyków higienicznych i kulturalnych podczas spożywania posiłków.
      09:30 - 10:00
    • Zajęcia pod kierunkiem nauczyciela: zajęcia z książką, manualne, zajęcia o charakterze umuzykalniającym, plastycznym, ruchowym, matematycznym; rytmika.
      10:00 - 10:30
    • Pobyt na świeżym powietrzu, gry i zabawy w ogrodzie, spacery o charakterze edukacyjnym lub rekreacyjnym, obserwacje przyrodnicze lub zabawy w sali.
      10:30 - 11:30
    • Praca nauczyciela o charakterze obserwacyjnym, praca z dzieckiem zdolnym o charakterze wyrównawczo-stymulującym, rozwijanie zainteresowań dzieci, zabawy dydaktyczne.
      11:30 - 12:30

    Czwartek

    • Schodzenie się dzieci do przedszkola.
      07:30 - 08:00
    • Zabawy dowolne w kącikach zainteresowań, integracyjne czynności opiekuńcze, obserwacja dzieci, słuchanie bajek, ćwiczenia poranne.
      08:00 - 09:20
    • Przygotowanie do śniadania - zabiegi higieniczne i porządkowe
      09:20 - 09:30
    • Śniadanie- realizacja założeń programowych z zakresu kształtowania nawyków higienicznych i kulturalnych podczas spożywania posiłków.
      09:30 - 10:00
    • Zajęcia pod kierunkiem nauczyciela: zajęcia z książką, manualne, zajęcia o charakterze umuzykalniającym, plastycznym, ruchowym, matematycznym; rytmika.
      10:00 - 10:30
    • Pobyt na świeżym powietrzu, gry i zabawy w ogrodzie, spacery o charakterze edukacyjnym lub rekreacyjnym, obserwacje przyrodnicze lub zabawy w sali.
      10:30 - 11:30
    • Praca nauczyciela o charakterze obserwacyjnym, praca z dzieckiem zdolnym o charakterze wyrównawczo-stymulującym, rozwijanie zainteresowań dzieci, zabawy dydaktyczne.
      11:30 - 12:30
    • Język angielski
      11:45 - 12:00
    • Katecheza
      12:00 - 12:15

    Piątek

    • Schodzenie się dzieci do przedszkola.
      07:30 - 08:00
    • Zabawy dowolne w kącikach zainteresowań, integracyjne czynności opiekuńcze, obserwacja dzieci, słuchanie bajek, ćwiczenia poranne.
      08:00 - 09:20
    • Przygotowanie do śniadania - zabiegi higieniczne i porządkowe
      09:20 - 09:30
    • Śniadanie- realizacja założeń programowych z zakresu kształtowania nawyków higienicznych i kulturalnych podczas spożywania posiłków.
      09:30 - 10:00
    • Zajęcia pod kierunkiem nauczyciela: zajęcia z książką, manualne, zajęcia o charakterze umuzykalniającym, plastycznym, ruchowym, matematycznym; rytmika.
      10:00 - 10:30
    • Pobyt na świeżym powietrzu, gry i zabawy w ogrodzie, spacery o charakterze edukacyjnym lub rekreacyjnym, obserwacje przyrodnicze lub zabawy w sali.
      10:30 - 11:30
    • Praca nauczyciela o charakterze obserwacyjnym, praca z dzieckiem zdolnym o charakterze wyrównawczo-stymulującym, rozwijanie zainteresowań dzieci, zabawy dydaktyczne.
      11:30 - 12:30
    • Tańce
      12:30 - 13:00
    Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek
    09:00
    Przygotowanie do śniadania - zabiegi higieniczne i porządkowe
    09:20
    09:30
    Przygotowanie do śniadania - zabiegi higieniczne i porządkowe
    09:20
    09:30
    Przygotowanie do śniadania - zabiegi higieniczne i porządkowe
    09:20
    09:30
    Przygotowanie do śniadania - zabiegi higieniczne i porządkowe
    09:20
    09:30
    Przygotowanie do śniadania - zabiegi higieniczne i porządkowe
    09:20
    09:30
    10:00
    Pobyt na świeżym powietrzu, gry i zabawy w ogrodzie, spacery o charakterze edukacyjnym lub rekreacyjnym, obserwacje przyrodnicze lub zabawy w sali.
    10:30
    11:30
    Pobyt na świeżym powietrzu, gry i zabawy w ogrodzie, spacery o charakterze edukacyjnym lub rekreacyjnym, obserwacje przyrodnicze lub zabawy w sali.
    10:30
    11:30
    Pobyt na świeżym powietrzu, gry i zabawy w ogrodzie, spacery o charakterze edukacyjnym lub rekreacyjnym, obserwacje przyrodnicze lub zabawy w sali.
    10:30
    11:30
    Pobyt na świeżym powietrzu, gry i zabawy w ogrodzie, spacery o charakterze edukacyjnym lub rekreacyjnym, obserwacje przyrodnicze lub zabawy w sali.
    10:30
    11:30
    Pobyt na świeżym powietrzu, gry i zabawy w ogrodzie, spacery o charakterze edukacyjnym lub rekreacyjnym, obserwacje przyrodnicze lub zabawy w sali.
    10:30
    11:30
    11:00
    12:00
    Tańce
    12:30
    13:00

    Poniedziałek

    • Przygotowanie do śniadania - zabiegi higieniczne i porządkowe
      09:20 - 09:30
    • Pobyt na świeżym powietrzu, gry i zabawy w ogrodzie, spacery o charakterze edukacyjnym lub rekreacyjnym, obserwacje przyrodnicze lub zabawy w sali.
      10:30 - 11:30

    Wtorek

    • Przygotowanie do śniadania - zabiegi higieniczne i porządkowe
      09:20 - 09:30
    • Pobyt na świeżym powietrzu, gry i zabawy w ogrodzie, spacery o charakterze edukacyjnym lub rekreacyjnym, obserwacje przyrodnicze lub zabawy w sali.
      10:30 - 11:30

    Środa

    • Przygotowanie do śniadania - zabiegi higieniczne i porządkowe
      09:20 - 09:30
    • Pobyt na świeżym powietrzu, gry i zabawy w ogrodzie, spacery o charakterze edukacyjnym lub rekreacyjnym, obserwacje przyrodnicze lub zabawy w sali.
      10:30 - 11:30

    Czwartek

    • Przygotowanie do śniadania - zabiegi higieniczne i porządkowe
      09:20 - 09:30
    • Pobyt na świeżym powietrzu, gry i zabawy w ogrodzie, spacery o charakterze edukacyjnym lub rekreacyjnym, obserwacje przyrodnicze lub zabawy w sali.
      10:30 - 11:30

    Piątek

    • Przygotowanie do śniadania - zabiegi higieniczne i porządkowe
      09:20 - 09:30
    • Pobyt na świeżym powietrzu, gry i zabawy w ogrodzie, spacery o charakterze edukacyjnym lub rekreacyjnym, obserwacje przyrodnicze lub zabawy w sali.
      10:30 - 11:30
    • Tańce
      12:30 - 13:00
    Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek
    09:00
    Śniadanie- realizacja założeń programowych z zakresu kształtowania nawyków higienicznych i kulturalnych podczas spożywania posiłków.
    09:30
    10:00
    Śniadanie- realizacja założeń programowych z zakresu kształtowania nawyków higienicznych i kulturalnych podczas spożywania posiłków.
    09:30
    10:00
    Śniadanie- realizacja założeń programowych z zakresu kształtowania nawyków higienicznych i kulturalnych podczas spożywania posiłków.
    09:30
    10:00
    Śniadanie- realizacja założeń programowych z zakresu kształtowania nawyków higienicznych i kulturalnych podczas spożywania posiłków.
    09:30
    10:00
    Śniadanie- realizacja założeń programowych z zakresu kształtowania nawyków higienicznych i kulturalnych podczas spożywania posiłków.
    09:30
    10:00

    Poniedziałek

    • Śniadanie- realizacja założeń programowych z zakresu kształtowania nawyków higienicznych i kulturalnych podczas spożywania posiłków.
      09:30 - 10:00

    Wtorek

    • Śniadanie- realizacja założeń programowych z zakresu kształtowania nawyków higienicznych i kulturalnych podczas spożywania posiłków.
      09:30 - 10:00

    Środa

    • Śniadanie- realizacja założeń programowych z zakresu kształtowania nawyków higienicznych i kulturalnych podczas spożywania posiłków.
      09:30 - 10:00

    Czwartek

    • Śniadanie- realizacja założeń programowych z zakresu kształtowania nawyków higienicznych i kulturalnych podczas spożywania posiłków.
      09:30 - 10:00

    Piątek

    • Śniadanie- realizacja założeń programowych z zakresu kształtowania nawyków higienicznych i kulturalnych podczas spożywania posiłków.
      09:30 - 10:00
    Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek
    07:00
    Schodzenie się dzieci do przedszkola.
    Zajęcia opiekuńcze. Kontakty indywidualne, zabawy integrujące grupę, zabawy samodzielne, służące realizacji pomysłów dzieci. Prowadzenie obserwacji, słuchanie bajki, zajęcia indywidualne o charakterze wyrównawczo-stymulującym.
    07:30
    08:00
    Schodzenie się dzieci do przedszkola.
    Zajęcia opiekuńcze. Kontakty indywidualne, zabawy integrujące grupę, zabawy samodzielne, służące realizacji pomysłów dzieci. Prowadzenie obserwacji, słuchanie bajki, zajęcia indywidualne o charakterze wyrównawczo-stymulującym.
    07:30
    08:00
    Schodzenie się dzieci do przedszkola.
    Zajęcia opiekuńcze. Kontakty indywidualne, zabawy integrujące grupę, zabawy samodzielne, służące realizacji pomysłów dzieci. Prowadzenie obserwacji, słuchanie bajki, zajęcia indywidualne o charakterze wyrównawczo-stymulującym.
    07:30
    08:00
    Schodzenie się dzieci do przedszkola.
    Zajęcia opiekuńcze. Kontakty indywidualne, zabawy integrujące grupę, zabawy samodzielne, służące realizacji pomysłów dzieci. Prowadzenie obserwacji, słuchanie bajki, zajęcia indywidualne o charakterze wyrównawczo-stymulującym.
    07:30
    08:00
    Schodzenie się dzieci do przedszkola.
    Zajęcia opiekuńcze. Kontakty indywidualne, zabawy integrujące grupę, zabawy samodzielne, służące realizacji pomysłów dzieci. Prowadzenie obserwacji, słuchanie bajki, zajęcia indywidualne o charakterze wyrównawczo-stymulującym.
    07:30
    08:00
    08:00
    Zabawy dowolne w kącikach zainteresowań, integracyjne czynności opiekuńcze, obserwacja dzieci, słuchanie bajek, ćwiczenia poranne.
    08:00
    09:20
    Zabawy dowolne w kącikach zainteresowań, integracyjne czynności opiekuńcze, obserwacja dzieci, słuchanie bajek, ćwiczenia poranne.
    08:00
    09:20
    Zabawy dowolne w kącikach zainteresowań, integracyjne czynności opiekuńcze, obserwacja dzieci, słuchanie bajek, ćwiczenia poranne.
    08:00
    09:20
    Zabawy dowolne w kącikach zainteresowań, integracyjne czynności opiekuńcze, obserwacja dzieci, słuchanie bajek, ćwiczenia poranne.
    08:00
    09:20
    Zabawy dowolne w kącikach zainteresowań, integracyjne czynności opiekuńcze, obserwacja dzieci, słuchanie bajek, ćwiczenia poranne.
    08:00
    09:20
    09:00
    10:00
    Pobyt na świeżym powietrzu, gry i zabawy w ogrodzie, spacery o charakterze edukacyjnym lub rekreacyjnym, obserwacje przyrodnicze lub zabawy w sali.
    10:30
    11:30
    Pobyt na świeżym powietrzu, gry i zabawy w ogrodzie, spacery o charakterze edukacyjnym lub rekreacyjnym, obserwacje przyrodnicze lub zabawy w sali.
    10:30
    11:30
    Pobyt na świeżym powietrzu, gry i zabawy w ogrodzie, spacery o charakterze edukacyjnym lub rekreacyjnym, obserwacje przyrodnicze lub zabawy w sali.
    10:30
    11:30
    Pobyt na świeżym powietrzu, gry i zabawy w ogrodzie, spacery o charakterze edukacyjnym lub rekreacyjnym, obserwacje przyrodnicze lub zabawy w sali.
    10:30
    11:30
    Pobyt na świeżym powietrzu, gry i zabawy w ogrodzie, spacery o charakterze edukacyjnym lub rekreacyjnym, obserwacje przyrodnicze lub zabawy w sali.
    10:30
    11:30
    11:00

    Poniedziałek

    • Schodzenie się dzieci do przedszkola.
      07:30 - 08:00
    • Zabawy dowolne w kącikach zainteresowań, integracyjne czynności opiekuńcze, obserwacja dzieci, słuchanie bajek, ćwiczenia poranne.
      08:00 - 09:20
    • Pobyt na świeżym powietrzu, gry i zabawy w ogrodzie, spacery o charakterze edukacyjnym lub rekreacyjnym, obserwacje przyrodnicze lub zabawy w sali.
      10:30 - 11:30

    Wtorek

    • Schodzenie się dzieci do przedszkola.
      07:30 - 08:00
    • Zabawy dowolne w kącikach zainteresowań, integracyjne czynności opiekuńcze, obserwacja dzieci, słuchanie bajek, ćwiczenia poranne.
      08:00 - 09:20
    • Pobyt na świeżym powietrzu, gry i zabawy w ogrodzie, spacery o charakterze edukacyjnym lub rekreacyjnym, obserwacje przyrodnicze lub zabawy w sali.
      10:30 - 11:30

    Środa

    • Schodzenie się dzieci do przedszkola.
      07:30 - 08:00
    • Zabawy dowolne w kącikach zainteresowań, integracyjne czynności opiekuńcze, obserwacja dzieci, słuchanie bajek, ćwiczenia poranne.
      08:00 - 09:20
    • Pobyt na świeżym powietrzu, gry i zabawy w ogrodzie, spacery o charakterze edukacyjnym lub rekreacyjnym, obserwacje przyrodnicze lub zabawy w sali.
      10:30 - 11:30

    Czwartek

    • Schodzenie się dzieci do przedszkola.
      07:30 - 08:00
    • Zabawy dowolne w kącikach zainteresowań, integracyjne czynności opiekuńcze, obserwacja dzieci, słuchanie bajek, ćwiczenia poranne.
      08:00 - 09:20
    • Pobyt na świeżym powietrzu, gry i zabawy w ogrodzie, spacery o charakterze edukacyjnym lub rekreacyjnym, obserwacje przyrodnicze lub zabawy w sali.
      10:30 - 11:30

    Piątek

    • Schodzenie się dzieci do przedszkola.
      07:30 - 08:00
    • Zabawy dowolne w kącikach zainteresowań, integracyjne czynności opiekuńcze, obserwacja dzieci, słuchanie bajek, ćwiczenia poranne.
      08:00 - 09:20
    • Pobyt na świeżym powietrzu, gry i zabawy w ogrodzie, spacery o charakterze edukacyjnym lub rekreacyjnym, obserwacje przyrodnicze lub zabawy w sali.
      10:30 - 11:30
    Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek
    08:00
    Katecheza
    08:30
    08:45
    09:00
    Język angielski
    09:00
    09:15
    10:00
    Zajęcia pod kierunkiem nauczyciela: zajęcia z książką, manualne, zajęcia o charakterze umuzykalniającym, plastycznym, ruchowym, matematycznym; rytmika.
    10:00
    10:30
    Zajęcia pod kierunkiem nauczyciela: zajęcia z książką, manualne, zajęcia o charakterze umuzykalniającym, plastycznym, ruchowym, matematycznym; rytmika.
    10:00
    10:30
    Zajęcia pod kierunkiem nauczyciela: zajęcia z książką, manualne, zajęcia o charakterze umuzykalniającym, plastycznym, ruchowym, matematycznym; rytmika.
    10:00
    10:30
    Zajęcia pod kierunkiem nauczyciela: zajęcia z książką, manualne, zajęcia o charakterze umuzykalniającym, plastycznym, ruchowym, matematycznym; rytmika.
    10:00
    10:30
    Zajęcia pod kierunkiem nauczyciela: zajęcia z książką, manualne, zajęcia o charakterze umuzykalniającym, plastycznym, ruchowym, matematycznym; rytmika.
    10:00
    10:30
    11:00
    Praca nauczyciela o charakterze obserwacyjnym, praca z dzieckiem zdolnym o charakterze wyrównawczo-stymulującym, rozwijanie zainteresowań dzieci, zabawy dydaktyczne.
    11:30
    12:30
    Praca nauczyciela o charakterze obserwacyjnym, praca z dzieckiem zdolnym o charakterze wyrównawczo-stymulującym, rozwijanie zainteresowań dzieci, zabawy dydaktyczne.
    11:30
    12:30
    Praca nauczyciela o charakterze obserwacyjnym, praca z dzieckiem zdolnym o charakterze wyrównawczo-stymulującym, rozwijanie zainteresowań dzieci, zabawy dydaktyczne.
    11:30
    12:30
    Praca nauczyciela o charakterze obserwacyjnym, praca z dzieckiem zdolnym o charakterze wyrównawczo-stymulującym, rozwijanie zainteresowań dzieci, zabawy dydaktyczne.
    11:30
    12:30

    Język angielski
    11:45
    12:00

    Katecheza
    12:00
    12:15
    Praca nauczyciela o charakterze obserwacyjnym, praca z dzieckiem zdolnym o charakterze wyrównawczo-stymulującym, rozwijanie zainteresowań dzieci, zabawy dydaktyczne.
    11:30
    12:30
    12:00

    Poniedziałek

    • Katecheza
      08:30 - 08:45
    • Zajęcia pod kierunkiem nauczyciela: zajęcia z książką, manualne, zajęcia o charakterze umuzykalniającym, plastycznym, ruchowym, matematycznym; rytmika.
      10:00 - 10:30
    • Praca nauczyciela o charakterze obserwacyjnym, praca z dzieckiem zdolnym o charakterze wyrównawczo-stymulującym, rozwijanie zainteresowań dzieci, zabawy dydaktyczne.
      11:30 - 12:30

    Wtorek

    • Zajęcia pod kierunkiem nauczyciela: zajęcia z książką, manualne, zajęcia o charakterze umuzykalniającym, plastycznym, ruchowym, matematycznym; rytmika.
      10:00 - 10:30
    • Praca nauczyciela o charakterze obserwacyjnym, praca z dzieckiem zdolnym o charakterze wyrównawczo-stymulującym, rozwijanie zainteresowań dzieci, zabawy dydaktyczne.
      11:30 - 12:30

    Środa

    • Język angielski
      09:00 - 09:15
    • Zajęcia pod kierunkiem nauczyciela: zajęcia z książką, manualne, zajęcia o charakterze umuzykalniającym, plastycznym, ruchowym, matematycznym; rytmika.
      10:00 - 10:30
    • Praca nauczyciela o charakterze obserwacyjnym, praca z dzieckiem zdolnym o charakterze wyrównawczo-stymulującym, rozwijanie zainteresowań dzieci, zabawy dydaktyczne.
      11:30 - 12:30

    Czwartek

    • Zajęcia pod kierunkiem nauczyciela: zajęcia z książką, manualne, zajęcia o charakterze umuzykalniającym, plastycznym, ruchowym, matematycznym; rytmika.
      10:00 - 10:30
    • Praca nauczyciela o charakterze obserwacyjnym, praca z dzieckiem zdolnym o charakterze wyrównawczo-stymulującym, rozwijanie zainteresowań dzieci, zabawy dydaktyczne.
      11:30 - 12:30
    • Język angielski
      11:45 - 12:00
    • Katecheza
      12:00 - 12:15

    Piątek

    • Zajęcia pod kierunkiem nauczyciela: zajęcia z książką, manualne, zajęcia o charakterze umuzykalniającym, plastycznym, ruchowym, matematycznym; rytmika.
      10:00 - 10:30
    • Praca nauczyciela o charakterze obserwacyjnym, praca z dzieckiem zdolnym o charakterze wyrównawczo-stymulującym, rozwijanie zainteresowań dzieci, zabawy dydaktyczne.
      11:30 - 12:30
    No wydarzenia available!
    • Przedszkole w Czarnej to świetne miejsce dla mojej córki, aby rozpocząć naukę. Jest przyjazne i bezpieczne, a moja córka uwielbia tam przebywać.

      Anna W.
    • Bardzo miła atmosfera, wysoki poziom nauczania, indywidualne podejście do każdego dziecka

      Krzysztof T.
    • Pewność, że Publiczne Przedszkole w Czarnej to był nasz idealny wybór potwierdza uśmiechnięta buzia naszej Zuzi, kiedy o poranku idzie do przedszkola. Ciepła atmosfera, wychowawcy z wielkim sercem i pasją do pracy z dziećmi. Przedszkole spełnia nasze wszelkie oczekiwania. Wiemy, że zapewniamy naszemu dziecku dobry start w życie.

      Rodzice Zuzi
    • Rodzinna atmosfera, wysokie kompetencje kadry, bezpośrednie zaangażowanie w życie i rozwój dzieci. Zajęcia dodatkowe, rewelacyjne metody nauczania przekładające się na rozwój dziecka.

      Mama Patryka
    • To, co skłoniło nas do wyboru właśnie tego przedszkola, to prawdziwie rodzinna atmosfera. Przedszkole jest przedłużeniem naszego domu. Wartości, które są dla nas ważne, są pielęgnowane również tutaj. Nasza Ania bardzo szybko zaadaptowała się w nowym miejscu, które jest przyjazne i “ciepłe”, w którym nie jest anonimowa. Szkoda że nasze starsze dzieci korzystały z innego przedszkola.

      Maciej, Danusia M.
  • Jak zapisać dziecko do naszego przedszkola?