Biedronki

Wiek dzieci: 4 lata
  • Informacje o grupie

  • Biedronki

    To grupa 4-latków, których jest 22. Wszystkie dzieci są uśmiechnięte, chętnie budują z klocków i biorą udział w zajęciach. Lubią chodzić na spacery i wycieczki oraz bawić się w ogrodzie przedszkolnym.
    • Wiek dziecka:
      4 lata
    • Wielkość grupy:
      22 dzieci
    • Godziny zajęć:
      7:30-12:30
    • Wychowawca:
      Renata Cieśla
  • Uwaga "Biedronki"
    Zadania do wykonania w dniu 15.05.2020r.
  • Religia 15.05.2020
  • Rytmika 15.05.2020
  • Uwaga "Biedronki"
    Zadania do wykonania w dniu 14.05.2020r.
  • Religia 14.05.2020
  • Uwaga "Biedronki"
    Zadania do wykonania w dniu 13.05.2020r.
  • Uwaga "Biedronki"
    Zadania do wykonania w dniu 12.05.2020r.
  • Język angielski 12.05.2020
  • Uwaga "Biedronki"
    Zadania do wykonania w dniu 11.05.2020r.
  • Język angielski 11.05.2020
  • Uwaga "Biedronki"
    Zadania do wykonania w dniu 08.05.2020r.
  • Rytmika 08.05.2020
  • Religia 08.05.2020
  • Uwaga "Biedronki"
    Zadania do wykonania w dniu 07.05.2020r.
  • Religia 07.05.2020
  • Uwaga "Biedronki"
    Zadania do wykonania w dniu 06.05.2020r.
  • Język angielski 05.05.2020
  • Uwaga "Biedronki"
    Zadania do wykonania w dniu 05.05.2020r.
  • Język angielski 04.05.2020
  • Uwaga "Biedronki"
    Zadania do wykonania w dniu 04.05.2020r.
  • Religia 30.04.2020
  • Uwaga "Biedronki"
    Zadania do wykonania w dniu 30.04.2020r.
  • Uwaga "Biedronki"
    Zadania do wykonania w dniu 29.04.2020r.
  • Język angielski 28.04.2020
  • Uwaga "Biedronki"
    Zadania do wykonania w dniu 28.04.2020r.
  • Język angielski 27.04.2020
  • Uwaga "Biedronki"
    Zadania do wykonania w dniu 27.04.2020r.
  • Rytmika 24.04.2020
  • Uwaga "Biedronki"
    Zadania do wykonania w dniu 24.04.2020r.
  • Religia 24.04.2020
  • Religia 23.04.2020
  • Uwaga "Biedronki"
    Zadania do wykonania w dniu 23.04.2020r.
  • Uwaga "Biedronki"
    Zadania do wykonania w dniu 22.04.2020r.
  • Język angielski 21.04.2020
  • Uwaga "Biedronki"
    Zadania do wykonania w dniu 21.04.2020r.
  • Język angielski 20.04.2020
  • Uwaga "Biedronki"
    Zadania do wykonania w dniu 20.04.2020r.
  • Uwaga "Biedronki"
    Zadania do wykonania w dniu 17.04.2020r.
  • Religia 17.04.2020
  • Rytmika 17.04.2020
  • Uwaga "Biedronki"
    Zadania do wykonania w dniu 16.04.2020r.
  • Uwaga "Biedronki"
    Zadania do wykonania w dniu 15.04.2020r.
  • Uwaga "Biedronki"
    Zadania do wykonania w dniu 14.04.2020r.
  • Uwaga "Biedronki"
    Zadania do wykonania w dniu 10.04.2020r.
  • ANKIETA

    Zachęcamy do wypełnienia ankiety do 08.04.2020r. Ankieta jest anonimowa.

    Pozdrawiamy serdecznie
    Życzymy dużo zdrowia
    Dyrektor wraz z Nauczycielami

  • Uwaga "Biedronki"
    Zadania do wykonania w dniu 09.04.2020r.
  • Uwaga "Biedronki"
    Zadania do wykonania w dniu 08.04.2020r.
  • Język angielski 08.04.2020
  • Uwaga "Biedronki"
    Zadania do wykonania w dniu 07.04.2020r.
  • Język angielski "Biedronki" 06.04.2020
  • Uwaga "Biedronki"
    Zadania do wykonania w dniu 06.04.2020r.
  • Uwaga "Biedronki"
    Zadania do wykonania w dniu 03.04.2020r.
  • Uwaga "Biedronki"

    Zadania do wykonania w dniu 02.04.2020r.
  • Uwaga "Biedronki"
    Zadania do wykonania w dniu 01.04.2020r.
  • Uwaga "Biedronki"
    Zadania do wykonania w dniu 31.03.2020r.
  • Język angielski 31.03
  • Uwaga "Biedronki"
    Zadania do wykonania w dniu 30.03.2020r.
  • Język angielski 30.03
  • Zdalne nauczanie
    Zadania do wykonania pod okiem rodziców 23.03 - 10.04
  • Rozklad dnia

    Informacje dotyczące codziennych zajęć prowadzonych w grupie Biedronki
  • REALIZACJA PODSTAWY PROGRAMOWEJ W GODZ. 7.30 – 12.30

    CZĘŚĆ I WSTĘPNA

    7.30 – 9. 15 – Zabawy dowolne wg zainteresowań służące realizacji pomysłów dzieci: zabawy konstrukcyjne, manipulacyjne, tematyczne, zabawy integrujące grupę. Zabawy i ćwiczenia wspierające rozwój dziecka. Rozmowy kierowane z dziećmi zgodnie z tematyką kompleksową i zainteresowaniami dzieci. Prowadzenie obserwacji pedagogicznej.
    Ćwiczenia poranne. Zabawy ruchowe z muzyką.
    9.15 – 9.30– Przygotowanie do śniadania . Czynności samoobsługowe – kształtowanie i utrwalanie nawyków higienicznych, pełnienie dyżurów.
    9.30 – 10.00 – Śniadanie. Wyrabianie u dzieci nawyku właściwego spożywania posiłku, kulturalnego zachowania się przy stole, pogadanki na temat zdrowego odżywiania się.

    CZĘŚĆ II GŁÓWNA

    10.00 – 11.00 – Zintegrowana działalność w oparciu o podstawę programową. Zajęcia pod kierunkiem nauczyciela: zajęcia manualne o charakterze umuzykalniającym, rytmika, ćwiczenia rozwijające logiczne myślenie. Wspieranie działań twórczych przez kontakt ze sztuką , muzyką, literaturą ( koncerty, przedstawienia, konkursy) zabawy ruchowe z różnymi formami aktywności.
    11.00 – 12.00 – Gry sportowe oraz ćwiczenia kształtujące postawę dziecka, zabawy swobodne i organizowane na podwórku przedszkolnym, spacery, wycieczki, obserwacje przyrodnicze, zajęcia sportowe

    CZĘŚĆ III KOŃCOWA

    12.00 – 12.30 – zabawa ruchowa. Praca z dzieckiem zdolnym i o charakterze wyrównawczym, stymulującym, rozwijanie zainteresowań dzieci, zabawy dydaktyczne.

    ZAJĘCIA DODATKOWE

    JĘZYK ANGIELSKI poniedziałek 9.15 – 9.30
    wtorek 9.15 – 9.30

    KATECHEZA czwartek 8.30 – 8.45
    piątek 9.00 – 9.15

    LOGOPEDIA czwartek 12.00 – 12.30

    RYTMIKA piątek 11.00 – 11.30

    • Przedszkole w Czarnej to świetne miejsce dla mojej córki, aby rozpocząć naukę. Jest przyjazne i bezpieczne, a moja córka uwielbia tam przebywać.

      Anna W.
    • Bardzo miła atmosfera, wysoki poziom nauczania, indywidualne podejście do każdego dziecka

      Krzysztof T.
    • Pewność, że Publiczne Przedszkole w Czarnej to był nasz idealny wybór potwierdza uśmiechnięta buzia naszej Zuzi, kiedy o poranku idzie do przedszkola. Ciepła atmosfera, wychowawcy z wielkim sercem i pasją do pracy z dziećmi. Przedszkole spełnia nasze wszelkie oczekiwania. Wiemy, że zapewniamy naszemu dziecku dobry start w życie.

      Rodzice Zuzi
    • Rodzinna atmosfera, wysokie kompetencje kadry, bezpośrednie zaangażowanie w życie i rozwój dzieci. Zajęcia dodatkowe, rewelacyjne metody nauczania przekładające się na rozwój dziecka.

      Mama Patryka
    • To, co skłoniło nas do wyboru właśnie tego przedszkola, to prawdziwie rodzinna atmosfera. Przedszkole jest przedłużeniem naszego domu. Wartości, które są dla nas ważne, są pielęgnowane również tutaj. Nasza Ania bardzo szybko zaadaptowała się w nowym miejscu, które jest przyjazne i “ciepłe”, w którym nie jest anonimowa. Szkoda że nasze starsze dzieci korzystały z innego przedszkola.

      Maciej, Danusia M.
  • Jak zapisać dziecko do naszego przedszkola?