-
Zadania do wykonania w dniu 12.05.2020r.
Witajcie Kochani! Dzisiejszym tematem zajęć są „Biedroneczki”.
Spróbujcie policzyć ile kropek ma Nasza biedroneczka.
2. Osłuchanie się z piosenką Biedroneczki są w kropeczki
„Biedroneczki są w kropeczki”
Uskarżał się mały muchomor,
Pod brzózką się tuląc do mamy,
Dlaczego, choć piękny rzekomo,
Czerwony kapelusz ma w plamy.Ref. Biedroneczki są w kropeczki i to chwalą sobie,
U motylka plamek kilka służy ku ozdobie,
W drobne cętki storczyk giętki liliowe tuli płatki,
Ty mój grzybku też masz łatki i śliczny kapelusik,
Więc niech stale cię nie smuci ten drobny biały rzucik.Marysia błękitne ma oczy,
I w bródce dołeczek uroczy,
Lecz w sercu ma smutku po brzegi,
Bo nosek Marysi jest w piegi.Ref. Biedroneczki są w kropeczki i to chwalą sobie,
U motylka plamek kilka służy ku ozdobie,
W drobne cętki storczyk giętki liliowe tuli płatki,
Więc na kropki widać moda,
I trzeba dojść do wniosku,
Że w tym właśnie jest uroda, gdy piegi są gdzie- na nosku.Rozmowa na podstawie wysłuchanego utworu.
- Jaki kolor ma muchomor?
- Na co motylek ma kropki?
- Co Marysia ma na buzi?
- przyglądają się każdemu obrazkowi,
- opowiadają, co dzieje się na każdym obrazku,
- opowiadają, co spotkało biedronkę.
3. Nauka refrenu piosenki Biedroneczki są w kropeczki fragmentami, metodą ze słuchu.
4.Dla każdego dziecka: wyprawka plastyczna, karta F.
Dzieci:5. Na zakończenie wyklejanka „Biedroneczka”
Wyklejcie biedroneczkę pamiętając jakich kolorów musicie użyć .
6.Zabawa ruchowa na świeżym powietrzu Biedronka.
Potrzebna będzie Piłeczka.
Zaproście do zabawy rodziców i rodzeństwo. Ustawiacie się w kole i jeden z rodziców wręcza komuś piłeczkę.
Zadaniem tej osoby jest odfrunąć koło i wrócić na swoje miejsce.To wszystkie zadania na dziś!
Czekamy na Wasze prace.
Do jutra!! Pa! Pa!