Słoneczka

Wiek dzieci: 5 lat
  • Informacje o grupie

  • Słoneczka

    To grupa 5-latków, która łącznie liczy 21 osób- 12 chłopców i 9 dziewczynek. Grupa ta jest ze sobą bardzo związana, wszyscy sobie pomagają, bawią się razem, u nich zawsze jest wesoło. Chętnie biorą udział we wszystkich wydarzeniach, ale także chętnie udzielają się w zajęciach. Kilka osób spędza w przedszkolu więcej niż 5 godzin, spożywają wtedy podwieczorek i bawią się z młodszymi oraz starszymi kolegami w ulubione zabawy.

    • Wiek dziecka:
      5 lat
    • Wielkość grupy:
      21 dzieci
    • Godziny zajęć:
      7:30 - 12:30
    • Wychowawca:
      Anna Socha
  • Rozklad dnia

    Poznaj rozkład dnia grupy Słoneczka
  • Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek
    07:00
    Katecheza
    07:30
    08:00

    Schodzenie się dzieci do przedszkola.
    Rozmowy indywidualne. Zabawy dowolne, zabawy przy niewielkim udziale nauczyciela.Zabawy w kącikach zainteresowań; zabawy integrujące grupę, obserwacje dzieci, zabawy ruchowe, ćwiczenia poranne.
    07:30
    08:45

    Przygotowanie do śniadania - zabiegi higieniczne i porządkowe
    08:45
    09:00
    Schodzenie się dzieci do przedszkola.
    Rozmowy indywidualne. Zabawy dowolne, zabawy przy niewielkim udziale nauczyciela. Zabawy w kącikach zainteresowań; zabawy integrujące grupę, obserwacje dzieci, zabawy ruchowe, ćwiczenia poranne.
    07:30
    08:45

    Przygotowanie do śniadania - zabiegi higieniczne i porządkowe
    08:45
    09:00
    Schodzenie się dzieci do przedszkola.
    Rozmowy indywidualne. Zabawy dowolne, zabawy przy niewielkim udziale nauczyciela. Zabawy w kącikach zainteresowań; zabawy integrujące grupę, obserwacje dzieci, zabawy ruchowe, ćwiczenia poranne.
    07:30
    08:45

    Język angielski
    08:30
    09:00

    Przygotowanie do śniadania - zabiegi higieniczne i porządkowe
    08:45
    09:00
    Schodzenie się dzieci do przedszkola.
    Rozmowy indywidualne. Zabawy dowolne, zabawy przy niewielkim udziale nauczyciela. Zabawy w kącikach zainteresowań; zabawy integrujące grupę, obserwacje dzieci, zabawy ruchowe, ćwiczenia poranne.
    07:30
    08:45

    Przygotowanie do śniadania - zabiegi higieniczne i porządkowe
    08:45
    09:00
    Schodzenie się dzieci do przedszkola.
    Rozmowy indywidualne. Zabawy dowolne, zabawy przy niewielkim udziale nauczyciela. Zabawy w kącikach zainteresowań; zabawy integrujące grupę, obserwacje dzieci, zabawy ruchowe, ćwiczenia poranne.
    07:30
    08:45

    Język angielski
    08:00
    08:30

    Przygotowanie do śniadania - zabiegi higieniczne i porządkowe
    08:45
    09:00
    08:00
    09:00
    Śniadanie- realizacja założeń programowych z zakresu kształtowania nawyków higienicznych i kulturalnych podczas spożywania posiłków.
    09:00
    09:30

    Zajęcia pod kierunkiem nauczyciela: zajęcia z książką, manualne, zajęcia o charakterze umuzykalniającym, plastycznym, ruchowym, matematycznym; rytmika.
    Zintegrowana działalność w oparciu o podstawę programową
    09:30
    10:30

    Pobyt na świeżym powietrzu, gry i zabawy w ogrodzie, spacery o charakterze edukacyjnym lub rekreacyjnym, obserwacje przyrodnicze lub zabawy w sali.
    10:30
    11:30

    Praca nauczyciela o charakterze obserwacyjnym, praca z dzieckiem zdolnym o charakterze wyrównawczo-stymulującym, rozwijanie zainteresowań dzieci, zabawy dydaktyczne.
    11:30
    12:15

    Przygotowanie do obiadu, zabiegi higieniczne i porządkowe.
    12:15
    12:30

    Obiad
    Poobiedni wypoczynek, relaksacja przy muzyce, zabawy samodzielne dzieci.
    12:30
    13:30
    Śniadanie- realizacja założeń programowych z zakresu kształtowania nawyków higienicznych i kulturalnych podczas spożywania posiłków.
    09:00
    09:30

    Zajęcia pod kierunkiem nauczyciela: zajęcia z książką, manualne, zajęcia o charakterze umuzykalniającym, plastycznym, ruchowym, matematycznym; rytmika.
    Zintegrowana działalność w oparciu o podstawę
    09:30
    10:30

    Pobyt na świeżym powietrzu, gry i zabawy w ogrodzie, spacery o charakterze edukacyjnym lub rekreacyjnym, obserwacje przyrodnicze lub zabawy w sali.
    10:30
    11:30

    Praca nauczyciela o charakterze obserwacyjnym, praca z dzieckiem zdolnym o charakterze wyrównawczo-stymulującym, rozwijanie zainteresowań dzieci, zabawy dydaktyczne.
    11:30
    12:15

    Przygotowanie do obiadu, zabiegi higieniczne i porządkowe.
    12:15
    12:30

    Obiad
    Poobiedni wypoczynek, relaksacja przy muzyce, zabawy samodzielne dzieci.
    12:30
    13:30
    Śniadanie- realizacja założeń programowych z zakresu kształtowania nawyków higienicznych i kulturalnych podczas spożywania posiłków.
    09:00
    09:30

    Zajęcia pod kierunkiem nauczyciela: zajęcia z książką, manualne, zajęcia o charakterze umuzykalniającym, plastycznym, ruchowym, matematycznym; rytmika.
    Zintegrowana działalność w oparciu o podstawę
    09:30
    10:30

    Katecheza
    10:00
    10:30

    Pobyt na świeżym powietrzu, gry i zabawy w ogrodzie, spacery o charakterze edukacyjnym lub rekreacyjnym, obserwacje przyrodnicze lub zabawy w sali.
    10:30
    11:30

    Praca nauczyciela o charakterze obserwacyjnym, praca z dzieckiem zdolnym o charakterze wyrównawczo-stymulującym, rozwijanie zainteresowań dzieci, zabawy dydaktyczne.
    11:30
    12:15

    Przygotowanie do obiadu, zabiegi higieniczne i porządkowe.
    12:15
    12:30

    Obiad
    Poobiedni wypoczynek, relaksacja przy muzyce, zabawy samodzielne dzieci.
    12:30
    13:30
    Śniadanie- realizacja założeń programowych z zakresu kształtowania nawyków higienicznych i kulturalnych podczas spożywania posiłków.
    09:00
    09:30

    Zajęcia pod kierunkiem nauczyciela: zajęcia z książką, manualne, zajęcia o charakterze umuzykalniającym, plastycznym, ruchowym, matematycznym; rytmika.
    Zintegrowana działalność w oparciu o podstawę
    09:30
    10:30

    Pobyt na świeżym powietrzu, gry i zabawy w ogrodzie, spacery o charakterze edukacyjnym lub rekreacyjnym, obserwacje przyrodnicze lub zabawy w sali.
    10:30
    11:30

    Praca nauczyciela o charakterze obserwacyjnym, praca z dzieckiem zdolnym o charakterze wyrównawczo-stymulującym, rozwijanie zainteresowań dzieci, zabawy dydaktyczne.
    11:30
    12:15

    Przygotowanie do obiadu, zabiegi higieniczne i porządkowe.
    12:15
    12:30

    Obiad
    Poobiedni wypoczynek, relaksacja przy muzyce, zabawy samodzielne dzieci.
    12:30
    13:30
    Śniadanie- realizacja założeń programowych z zakresu kształtowania nawyków higienicznych i kulturalnych podczas spożywania posiłków.
    09:00
    09:30

    Zajęcia pod kierunkiem nauczyciela: zajęcia z książką, manualne, zajęcia o charakterze umuzykalniającym, plastycznym, ruchowym, matematycznym; rytmika.
    Zintegrowana działalność w oparciu o podstawę
    09:30
    10:30

    Pobyt na świeżym powietrzu, gry i zabawy w ogrodzie, spacery o charakterze edukacyjnym lub rekreacyjnym, obserwacje przyrodnicze lub zabawy w sali.
    10:30
    11:30

    Praca nauczyciela o charakterze obserwacyjnym, praca z dzieckiem zdolnym o charakterze wyrównawczo-stymulującym, rozwijanie zainteresowań dzieci, zabawy dydaktyczne.
    11:30
    12:15

    Przygotowanie do obiadu, zabiegi higieniczne i porządkowe.
    12:15
    12:30

    Obiad
    Poobiedni wypoczynek, relaksacja przy muzyce, zabawy samodzielne dzieci.
    12:30
    13:30

    Tańce
    13:00
    13:30
    10:00
    11:00
    12:00
    13:00

    Poniedziałek

    • Katecheza
      07:30 - 08:00
    • Schodzenie się dzieci do przedszkola.
      07:30 - 08:45
    • Przygotowanie do śniadania - zabiegi higieniczne i porządkowe
      08:45 - 09:00
    • Śniadanie- realizacja założeń programowych z zakresu kształtowania nawyków higienicznych i kulturalnych podczas spożywania posiłków.
      09:00 - 09:30
    • Zajęcia pod kierunkiem nauczyciela: zajęcia z książką, manualne, zajęcia o charakterze umuzykalniającym, plastycznym, ruchowym, matematycznym; rytmika.
      09:30 - 10:30
    • Pobyt na świeżym powietrzu, gry i zabawy w ogrodzie, spacery o charakterze edukacyjnym lub rekreacyjnym, obserwacje przyrodnicze lub zabawy w sali.
      10:30 - 11:30
    • Praca nauczyciela o charakterze obserwacyjnym, praca z dzieckiem zdolnym o charakterze wyrównawczo-stymulującym, rozwijanie zainteresowań dzieci, zabawy dydaktyczne.
      11:30 - 12:15
    • Przygotowanie do obiadu, zabiegi higieniczne i porządkowe.
      12:15 - 12:30
    • Obiad
      12:30 - 13:30

    Wtorek

    • Schodzenie się dzieci do przedszkola.
      07:30 - 08:45
    • Przygotowanie do śniadania - zabiegi higieniczne i porządkowe
      08:45 - 09:00
    • Śniadanie- realizacja założeń programowych z zakresu kształtowania nawyków higienicznych i kulturalnych podczas spożywania posiłków.
      09:00 - 09:30
    • Zajęcia pod kierunkiem nauczyciela: zajęcia z książką, manualne, zajęcia o charakterze umuzykalniającym, plastycznym, ruchowym, matematycznym; rytmika.
      09:30 - 10:30
    • Pobyt na świeżym powietrzu, gry i zabawy w ogrodzie, spacery o charakterze edukacyjnym lub rekreacyjnym, obserwacje przyrodnicze lub zabawy w sali.
      10:30 - 11:30
    • Praca nauczyciela o charakterze obserwacyjnym, praca z dzieckiem zdolnym o charakterze wyrównawczo-stymulującym, rozwijanie zainteresowań dzieci, zabawy dydaktyczne.
      11:30 - 12:15
    • Przygotowanie do obiadu, zabiegi higieniczne i porządkowe.
      12:15 - 12:30
    • Obiad
      12:30 - 13:30

    Środa

    • Schodzenie się dzieci do przedszkola.
      07:30 - 08:45
    • Język angielski
      08:30 - 09:00
    • Przygotowanie do śniadania - zabiegi higieniczne i porządkowe
      08:45 - 09:00
    • Śniadanie- realizacja założeń programowych z zakresu kształtowania nawyków higienicznych i kulturalnych podczas spożywania posiłków.
      09:00 - 09:30
    • Zajęcia pod kierunkiem nauczyciela: zajęcia z książką, manualne, zajęcia o charakterze umuzykalniającym, plastycznym, ruchowym, matematycznym; rytmika.
      09:30 - 10:30
    • Katecheza
      10:00 - 10:30
    • Pobyt na świeżym powietrzu, gry i zabawy w ogrodzie, spacery o charakterze edukacyjnym lub rekreacyjnym, obserwacje przyrodnicze lub zabawy w sali.
      10:30 - 11:30
    • Praca nauczyciela o charakterze obserwacyjnym, praca z dzieckiem zdolnym o charakterze wyrównawczo-stymulującym, rozwijanie zainteresowań dzieci, zabawy dydaktyczne.
      11:30 - 12:15
    • Przygotowanie do obiadu, zabiegi higieniczne i porządkowe.
      12:15 - 12:30
    • Obiad
      12:30 - 13:30

    Czwartek

    • Schodzenie się dzieci do przedszkola.
      07:30 - 08:45
    • Przygotowanie do śniadania - zabiegi higieniczne i porządkowe
      08:45 - 09:00
    • Śniadanie- realizacja założeń programowych z zakresu kształtowania nawyków higienicznych i kulturalnych podczas spożywania posiłków.
      09:00 - 09:30
    • Zajęcia pod kierunkiem nauczyciela: zajęcia z książką, manualne, zajęcia o charakterze umuzykalniającym, plastycznym, ruchowym, matematycznym; rytmika.
      09:30 - 10:30
    • Pobyt na świeżym powietrzu, gry i zabawy w ogrodzie, spacery o charakterze edukacyjnym lub rekreacyjnym, obserwacje przyrodnicze lub zabawy w sali.
      10:30 - 11:30
    • Praca nauczyciela o charakterze obserwacyjnym, praca z dzieckiem zdolnym o charakterze wyrównawczo-stymulującym, rozwijanie zainteresowań dzieci, zabawy dydaktyczne.
      11:30 - 12:15
    • Przygotowanie do obiadu, zabiegi higieniczne i porządkowe.
      12:15 - 12:30
    • Obiad
      12:30 - 13:30

    Piątek

    • Schodzenie się dzieci do przedszkola.
      07:30 - 08:45
    • Język angielski
      08:00 - 08:30
    • Przygotowanie do śniadania - zabiegi higieniczne i porządkowe
      08:45 - 09:00
    • Śniadanie- realizacja założeń programowych z zakresu kształtowania nawyków higienicznych i kulturalnych podczas spożywania posiłków.
      09:00 - 09:30
    • Zajęcia pod kierunkiem nauczyciela: zajęcia z książką, manualne, zajęcia o charakterze umuzykalniającym, plastycznym, ruchowym, matematycznym; rytmika.
      09:30 - 10:30
    • Pobyt na świeżym powietrzu, gry i zabawy w ogrodzie, spacery o charakterze edukacyjnym lub rekreacyjnym, obserwacje przyrodnicze lub zabawy w sali.
      10:30 - 11:30
    • Praca nauczyciela o charakterze obserwacyjnym, praca z dzieckiem zdolnym o charakterze wyrównawczo-stymulującym, rozwijanie zainteresowań dzieci, zabawy dydaktyczne.
      11:30 - 12:15
    • Przygotowanie do obiadu, zabiegi higieniczne i porządkowe.
      12:15 - 12:30
    • Obiad
      12:30 - 13:30
    • Tańce
      13:00 - 13:30
    Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek
    08:00
    Przygotowanie do śniadania - zabiegi higieniczne i porządkowe
    08:45
    09:00
    Przygotowanie do śniadania - zabiegi higieniczne i porządkowe
    08:45
    09:00
    Przygotowanie do śniadania - zabiegi higieniczne i porządkowe
    08:45
    09:00
    Przygotowanie do śniadania - zabiegi higieniczne i porządkowe
    08:45
    09:00
    Przygotowanie do śniadania - zabiegi higieniczne i porządkowe
    08:45
    09:00
    10:00
    Pobyt na świeżym powietrzu, gry i zabawy w ogrodzie, spacery o charakterze edukacyjnym lub rekreacyjnym, obserwacje przyrodnicze lub zabawy w sali.
    10:30
    11:30
    Pobyt na świeżym powietrzu, gry i zabawy w ogrodzie, spacery o charakterze edukacyjnym lub rekreacyjnym, obserwacje przyrodnicze lub zabawy w sali.
    10:30
    11:30
    Pobyt na świeżym powietrzu, gry i zabawy w ogrodzie, spacery o charakterze edukacyjnym lub rekreacyjnym, obserwacje przyrodnicze lub zabawy w sali.
    10:30
    11:30
    Pobyt na świeżym powietrzu, gry i zabawy w ogrodzie, spacery o charakterze edukacyjnym lub rekreacyjnym, obserwacje przyrodnicze lub zabawy w sali.
    10:30
    11:30
    Pobyt na świeżym powietrzu, gry i zabawy w ogrodzie, spacery o charakterze edukacyjnym lub rekreacyjnym, obserwacje przyrodnicze lub zabawy w sali.
    10:30
    11:30
    11:00
    12:00
    Przygotowanie do obiadu, zabiegi higieniczne i porządkowe.
    12:15
    12:30
    Przygotowanie do obiadu, zabiegi higieniczne i porządkowe.
    12:15
    12:30
    Przygotowanie do obiadu, zabiegi higieniczne i porządkowe.
    12:15
    12:30
    Przygotowanie do obiadu, zabiegi higieniczne i porządkowe.
    12:15
    12:30
    Przygotowanie do obiadu, zabiegi higieniczne i porządkowe.
    12:15
    12:30
    13:00
    Tańce
    13:00
    13:30

    Poniedziałek

    • Przygotowanie do śniadania - zabiegi higieniczne i porządkowe
      08:45 - 09:00
    • Pobyt na świeżym powietrzu, gry i zabawy w ogrodzie, spacery o charakterze edukacyjnym lub rekreacyjnym, obserwacje przyrodnicze lub zabawy w sali.
      10:30 - 11:30
    • Przygotowanie do obiadu, zabiegi higieniczne i porządkowe.
      12:15 - 12:30

    Wtorek

    • Przygotowanie do śniadania - zabiegi higieniczne i porządkowe
      08:45 - 09:00
    • Pobyt na świeżym powietrzu, gry i zabawy w ogrodzie, spacery o charakterze edukacyjnym lub rekreacyjnym, obserwacje przyrodnicze lub zabawy w sali.
      10:30 - 11:30
    • Przygotowanie do obiadu, zabiegi higieniczne i porządkowe.
      12:15 - 12:30

    Środa

    • Przygotowanie do śniadania - zabiegi higieniczne i porządkowe
      08:45 - 09:00
    • Pobyt na świeżym powietrzu, gry i zabawy w ogrodzie, spacery o charakterze edukacyjnym lub rekreacyjnym, obserwacje przyrodnicze lub zabawy w sali.
      10:30 - 11:30
    • Przygotowanie do obiadu, zabiegi higieniczne i porządkowe.
      12:15 - 12:30

    Czwartek

    • Przygotowanie do śniadania - zabiegi higieniczne i porządkowe
      08:45 - 09:00
    • Pobyt na świeżym powietrzu, gry i zabawy w ogrodzie, spacery o charakterze edukacyjnym lub rekreacyjnym, obserwacje przyrodnicze lub zabawy w sali.
      10:30 - 11:30
    • Przygotowanie do obiadu, zabiegi higieniczne i porządkowe.
      12:15 - 12:30

    Piątek

    • Przygotowanie do śniadania - zabiegi higieniczne i porządkowe
      08:45 - 09:00
    • Pobyt na świeżym powietrzu, gry i zabawy w ogrodzie, spacery o charakterze edukacyjnym lub rekreacyjnym, obserwacje przyrodnicze lub zabawy w sali.
      10:30 - 11:30
    • Przygotowanie do obiadu, zabiegi higieniczne i porządkowe.
      12:15 - 12:30
    • Tańce
      13:00 - 13:30
    Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek
    09:00
    Śniadanie- realizacja założeń programowych z zakresu kształtowania nawyków higienicznych i kulturalnych podczas spożywania posiłków.
    09:00
    09:30
    Śniadanie- realizacja założeń programowych z zakresu kształtowania nawyków higienicznych i kulturalnych podczas spożywania posiłków.
    09:00
    09:30
    Śniadanie- realizacja założeń programowych z zakresu kształtowania nawyków higienicznych i kulturalnych podczas spożywania posiłków.
    09:00
    09:30
    Śniadanie- realizacja założeń programowych z zakresu kształtowania nawyków higienicznych i kulturalnych podczas spożywania posiłków.
    09:00
    09:30
    Śniadanie- realizacja założeń programowych z zakresu kształtowania nawyków higienicznych i kulturalnych podczas spożywania posiłków.
    09:00
    09:30
    12:00
    Obiad
    Poobiedni wypoczynek, relaksacja przy muzyce, zabawy samodzielne dzieci.
    12:30
    13:30
    Obiad
    Poobiedni wypoczynek, relaksacja przy muzyce, zabawy samodzielne dzieci.
    12:30
    13:30
    Obiad
    Poobiedni wypoczynek, relaksacja przy muzyce, zabawy samodzielne dzieci.
    12:30
    13:30
    Obiad
    Poobiedni wypoczynek, relaksacja przy muzyce, zabawy samodzielne dzieci.
    12:30
    13:30
    Obiad
    Poobiedni wypoczynek, relaksacja przy muzyce, zabawy samodzielne dzieci.
    12:30
    13:30
    13:00

    Poniedziałek

    • Śniadanie- realizacja założeń programowych z zakresu kształtowania nawyków higienicznych i kulturalnych podczas spożywania posiłków.
      09:00 - 09:30
    • Obiad
      12:30 - 13:30

    Wtorek

    • Śniadanie- realizacja założeń programowych z zakresu kształtowania nawyków higienicznych i kulturalnych podczas spożywania posiłków.
      09:00 - 09:30
    • Obiad
      12:30 - 13:30

    Środa

    • Śniadanie- realizacja założeń programowych z zakresu kształtowania nawyków higienicznych i kulturalnych podczas spożywania posiłków.
      09:00 - 09:30
    • Obiad
      12:30 - 13:30

    Czwartek

    • Śniadanie- realizacja założeń programowych z zakresu kształtowania nawyków higienicznych i kulturalnych podczas spożywania posiłków.
      09:00 - 09:30
    • Obiad
      12:30 - 13:30

    Piątek

    • Śniadanie- realizacja założeń programowych z zakresu kształtowania nawyków higienicznych i kulturalnych podczas spożywania posiłków.
      09:00 - 09:30
    • Obiad
      12:30 - 13:30
    Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek
    07:00
    Schodzenie się dzieci do przedszkola.
    Rozmowy indywidualne. Zabawy dowolne, zabawy przy niewielkim udziale nauczyciela.Zabawy w kącikach zainteresowań; zabawy integrujące grupę, obserwacje dzieci, zabawy ruchowe, ćwiczenia poranne.
    07:30
    08:45
    Schodzenie się dzieci do przedszkola.
    Rozmowy indywidualne. Zabawy dowolne, zabawy przy niewielkim udziale nauczyciela. Zabawy w kącikach zainteresowań; zabawy integrujące grupę, obserwacje dzieci, zabawy ruchowe, ćwiczenia poranne.
    07:30
    08:45
    Schodzenie się dzieci do przedszkola.
    Rozmowy indywidualne. Zabawy dowolne, zabawy przy niewielkim udziale nauczyciela. Zabawy w kącikach zainteresowań; zabawy integrujące grupę, obserwacje dzieci, zabawy ruchowe, ćwiczenia poranne.
    07:30
    08:45
    Schodzenie się dzieci do przedszkola.
    Rozmowy indywidualne. Zabawy dowolne, zabawy przy niewielkim udziale nauczyciela. Zabawy w kącikach zainteresowań; zabawy integrujące grupę, obserwacje dzieci, zabawy ruchowe, ćwiczenia poranne.
    07:30
    08:45
    Schodzenie się dzieci do przedszkola.
    Rozmowy indywidualne. Zabawy dowolne, zabawy przy niewielkim udziale nauczyciela. Zabawy w kącikach zainteresowań; zabawy integrujące grupę, obserwacje dzieci, zabawy ruchowe, ćwiczenia poranne.
    07:30
    08:45
    08:00
    10:00
    Pobyt na świeżym powietrzu, gry i zabawy w ogrodzie, spacery o charakterze edukacyjnym lub rekreacyjnym, obserwacje przyrodnicze lub zabawy w sali.
    10:30
    11:30
    Pobyt na świeżym powietrzu, gry i zabawy w ogrodzie, spacery o charakterze edukacyjnym lub rekreacyjnym, obserwacje przyrodnicze lub zabawy w sali.
    10:30
    11:30
    Pobyt na świeżym powietrzu, gry i zabawy w ogrodzie, spacery o charakterze edukacyjnym lub rekreacyjnym, obserwacje przyrodnicze lub zabawy w sali.
    10:30
    11:30
    Pobyt na świeżym powietrzu, gry i zabawy w ogrodzie, spacery o charakterze edukacyjnym lub rekreacyjnym, obserwacje przyrodnicze lub zabawy w sali.
    10:30
    11:30
    Pobyt na świeżym powietrzu, gry i zabawy w ogrodzie, spacery o charakterze edukacyjnym lub rekreacyjnym, obserwacje przyrodnicze lub zabawy w sali.
    10:30
    11:30
    11:00

    Poniedziałek

    • Schodzenie się dzieci do przedszkola.
      07:30 - 08:45
    • Pobyt na świeżym powietrzu, gry i zabawy w ogrodzie, spacery o charakterze edukacyjnym lub rekreacyjnym, obserwacje przyrodnicze lub zabawy w sali.
      10:30 - 11:30

    Wtorek

    • Schodzenie się dzieci do przedszkola.
      07:30 - 08:45
    • Pobyt na świeżym powietrzu, gry i zabawy w ogrodzie, spacery o charakterze edukacyjnym lub rekreacyjnym, obserwacje przyrodnicze lub zabawy w sali.
      10:30 - 11:30

    Środa

    • Schodzenie się dzieci do przedszkola.
      07:30 - 08:45
    • Pobyt na świeżym powietrzu, gry i zabawy w ogrodzie, spacery o charakterze edukacyjnym lub rekreacyjnym, obserwacje przyrodnicze lub zabawy w sali.
      10:30 - 11:30

    Czwartek

    • Schodzenie się dzieci do przedszkola.
      07:30 - 08:45
    • Pobyt na świeżym powietrzu, gry i zabawy w ogrodzie, spacery o charakterze edukacyjnym lub rekreacyjnym, obserwacje przyrodnicze lub zabawy w sali.
      10:30 - 11:30

    Piątek

    • Schodzenie się dzieci do przedszkola.
      07:30 - 08:45
    • Pobyt na świeżym powietrzu, gry i zabawy w ogrodzie, spacery o charakterze edukacyjnym lub rekreacyjnym, obserwacje przyrodnicze lub zabawy w sali.
      10:30 - 11:30
    Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek
    07:00
    Katecheza
    07:30
    08:00
    08:00
    Język angielski
    08:30
    09:00
    Język angielski
    08:00
    08:30
    09:00
    Zajęcia pod kierunkiem nauczyciela: zajęcia z książką, manualne, zajęcia o charakterze umuzykalniającym, plastycznym, ruchowym, matematycznym; rytmika.
    Zintegrowana działalność w oparciu o podstawę programową
    09:30
    10:30
    Zajęcia pod kierunkiem nauczyciela: zajęcia z książką, manualne, zajęcia o charakterze umuzykalniającym, plastycznym, ruchowym, matematycznym; rytmika.
    Zintegrowana działalność w oparciu o podstawę
    09:30
    10:30
    Zajęcia pod kierunkiem nauczyciela: zajęcia z książką, manualne, zajęcia o charakterze umuzykalniającym, plastycznym, ruchowym, matematycznym; rytmika.
    Zintegrowana działalność w oparciu o podstawę
    09:30
    10:30

    Katecheza
    10:00
    10:30
    Zajęcia pod kierunkiem nauczyciela: zajęcia z książką, manualne, zajęcia o charakterze umuzykalniającym, plastycznym, ruchowym, matematycznym; rytmika.
    Zintegrowana działalność w oparciu o podstawę
    09:30
    10:30
    Zajęcia pod kierunkiem nauczyciela: zajęcia z książką, manualne, zajęcia o charakterze umuzykalniającym, plastycznym, ruchowym, matematycznym; rytmika.
    Zintegrowana działalność w oparciu o podstawę
    09:30
    10:30
    10:00
    11:00
    Praca nauczyciela o charakterze obserwacyjnym, praca z dzieckiem zdolnym o charakterze wyrównawczo-stymulującym, rozwijanie zainteresowań dzieci, zabawy dydaktyczne.
    11:30
    12:15
    Praca nauczyciela o charakterze obserwacyjnym, praca z dzieckiem zdolnym o charakterze wyrównawczo-stymulującym, rozwijanie zainteresowań dzieci, zabawy dydaktyczne.
    11:30
    12:15
    Praca nauczyciela o charakterze obserwacyjnym, praca z dzieckiem zdolnym o charakterze wyrównawczo-stymulującym, rozwijanie zainteresowań dzieci, zabawy dydaktyczne.
    11:30
    12:15
    Praca nauczyciela o charakterze obserwacyjnym, praca z dzieckiem zdolnym o charakterze wyrównawczo-stymulującym, rozwijanie zainteresowań dzieci, zabawy dydaktyczne.
    11:30
    12:15
    Praca nauczyciela o charakterze obserwacyjnym, praca z dzieckiem zdolnym o charakterze wyrównawczo-stymulującym, rozwijanie zainteresowań dzieci, zabawy dydaktyczne.
    11:30
    12:15
    12:00

    Poniedziałek

    • Katecheza
      07:30 - 08:00
    • Zajęcia pod kierunkiem nauczyciela: zajęcia z książką, manualne, zajęcia o charakterze umuzykalniającym, plastycznym, ruchowym, matematycznym; rytmika.
      09:30 - 10:30
    • Praca nauczyciela o charakterze obserwacyjnym, praca z dzieckiem zdolnym o charakterze wyrównawczo-stymulującym, rozwijanie zainteresowań dzieci, zabawy dydaktyczne.
      11:30 - 12:15

    Wtorek

    • Zajęcia pod kierunkiem nauczyciela: zajęcia z książką, manualne, zajęcia o charakterze umuzykalniającym, plastycznym, ruchowym, matematycznym; rytmika.
      09:30 - 10:30
    • Praca nauczyciela o charakterze obserwacyjnym, praca z dzieckiem zdolnym o charakterze wyrównawczo-stymulującym, rozwijanie zainteresowań dzieci, zabawy dydaktyczne.
      11:30 - 12:15

    Środa

    • Język angielski
      08:30 - 09:00
    • Zajęcia pod kierunkiem nauczyciela: zajęcia z książką, manualne, zajęcia o charakterze umuzykalniającym, plastycznym, ruchowym, matematycznym; rytmika.
      09:30 - 10:30
    • Katecheza
      10:00 - 10:30
    • Praca nauczyciela o charakterze obserwacyjnym, praca z dzieckiem zdolnym o charakterze wyrównawczo-stymulującym, rozwijanie zainteresowań dzieci, zabawy dydaktyczne.
      11:30 - 12:15

    Czwartek

    • Zajęcia pod kierunkiem nauczyciela: zajęcia z książką, manualne, zajęcia o charakterze umuzykalniającym, plastycznym, ruchowym, matematycznym; rytmika.
      09:30 - 10:30
    • Praca nauczyciela o charakterze obserwacyjnym, praca z dzieckiem zdolnym o charakterze wyrównawczo-stymulującym, rozwijanie zainteresowań dzieci, zabawy dydaktyczne.
      11:30 - 12:15

    Piątek

    • Język angielski
      08:00 - 08:30
    • Zajęcia pod kierunkiem nauczyciela: zajęcia z książką, manualne, zajęcia o charakterze umuzykalniającym, plastycznym, ruchowym, matematycznym; rytmika.
      09:30 - 10:30
    • Praca nauczyciela o charakterze obserwacyjnym, praca z dzieckiem zdolnym o charakterze wyrównawczo-stymulującym, rozwijanie zainteresowań dzieci, zabawy dydaktyczne.
      11:30 - 12:15
    No wydarzenia available!
    • Przedszkole w Czarnej to świetne miejsce dla mojej córki, aby rozpocząć naukę. Jest przyjazne i bezpieczne, a moja córka uwielbia tam przebywać.

      Anna W.
    • Bardzo miła atmosfera, wysoki poziom nauczania, indywidualne podejście do każdego dziecka

      Krzysztof T.
    • Pewność, że Publiczne Przedszkole w Czarnej to był nasz idealny wybór potwierdza uśmiechnięta buzia naszej Zuzi, kiedy o poranku idzie do przedszkola. Ciepła atmosfera, wychowawcy z wielkim sercem i pasją do pracy z dziećmi. Przedszkole spełnia wszelkie nasze oczekiwania. Wiemy, że zapewniamy naszemu dziecku dobry start w życie.

      Rodzice Zuzi
    • Rodzinna atmosfera, wysokie kompetencje kadry, bezpośrednie zaangażowanie w życie i rozwój dzieci. Zajęcia dodatkowe, rewelacyjne metody nauczania przekładające się na rozwój dziecka.

      Mama Patryka
    • To, co skłoniło nas do wyboru właśnie tego przedszkola, to prawdziwie rodzinna atmosfera. Przedszkole jest przedłużeniem naszego domu. Wartości, które są dla nas ważne, są pielęgnowane również tutaj. Nasza Ania bardzo szybko zaadaptowała się w nowym miejscu, które jest przyjazne i “ciepłe”, w którym nie jest anonimowa. Szkoda że nasze starsze dzieci korzystały z innego przedszkola.

      Maciej, Danusia M.
  • Jak zapisać dziecko do naszego przedszkola?