Muchomorki

Wiek dzieci: 3-4 lata
  • Informacje o grupie

  • Muchomorki

    Grupa Muchomorków liczy 19 dzieci- 10 chłopców i 9 dziewczynek. Znajdziemy tutaj 3 i 4-latków, gdzie dzieci w drugim przedziale wiekowym jest dużo więcej. Chętnie opiekują się swoimi młodszymi i mniej doświadczonymi kolegami, co na pewno pomaga im w zaaklimatyzowaniu się w naszej placówce. Dzieci uczą się zasad współżycia w grupie, samodzielności oraz zawierają nowe znajomości. Część dzieci zostaje w przedszkolu po godzinach realizacji podstawy programowej. W tym czasie zjadają podwieczorek i bawią się ulubionymi zabawkami.

    • Wiek dziecka:
      3-4 lata
    • Wielkość grupy:
      19 dzieci
    • Godziny zajęć:
      6:30 - 16:00
    • Wychowawca:
      Danuta Para
  • Rozklad dnia

    Poznaj rozkład dnia grupy Muchomorki
  • Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek
    06:00
    Schodzenie się dzieci do przedszkola.
    Rozmowy indywidualne. Zabawy dowolne, zabawy przy niewielkim udziale nauczyciela.
    06:30
    07:30

    Zabawy dowolne w kącikach zainteresowań, integracyjne czynności opiekuńcze, obserwacja dzieci, słuchanie bajek, ćwiczenia poranne.
    07:30
    09:20

    Przygotowanie do śniadania - zabiegi higieniczne i porządkowe
    09:20
    09:30

    Śniadanie- realizacja założeń programowych z zakresu kształtowania nawyków higienicznych i kulturalnych podczas spożywania posiłków.
    09:30
    10:00
    Schodzenie się dzieci do przedszkola.
    Rozmowy indywidualne. Zabawy dowolne, zabawy przy niewielkim udziale nauczyciela.
    06:30
    07:30

    Zabawy dowolne w kącikach zainteresowań, integracyjne czynności opiekuńcze, obserwacja dzieci, słuchanie bajek, ćwiczenia poranne.
    07:30
    09:20

    Przygotowanie do śniadania - zabiegi higieniczne i porządkowe
    09:20
    09:30

    Śniadanie- realizacja założeń programowych z zakresu kształtowania nawyków higienicznych i kulturalnych podczas spożywania posiłków.
    09:30
    10:00
    Schodzenie się dzieci do przedszkola.
    Rozmowy indywidualne. Zabawy dowolne, zabawy przy niewielkim udziale nauczyciela.
    06:30
    07:30

    Zabawy dowolne w kącikach zainteresowań, integracyjne czynności opiekuńcze, obserwacja dzieci, słuchanie bajek, ćwiczenia poranne.
    07:30
    09:20

    Język angielski
    09:00
    09:15

    Przygotowanie do śniadania - zabiegi higieniczne i porządkowe
    09:20
    09:30

    Śniadanie- realizacja założeń programowych z zakresu kształtowania nawyków higienicznych i kulturalnych podczas spożywania posiłków.
    09:30
    10:00
    Schodzenie się dzieci do przedszkola.
    Rozmowy indywidualne. Zabawy dowolne, zabawy przy niewielkim udziale nauczyciela.
    06:30
    07:30

    Zabawy dowolne w kącikach zainteresowań, integracyjne czynności opiekuńcze, obserwacja dzieci, słuchanie bajek, ćwiczenia poranne.
    07:30
    09:20

    Przygotowanie do śniadania - zabiegi higieniczne i porządkowe
    09:20
    09:30

    Śniadanie- realizacja założeń programowych z zakresu kształtowania nawyków higienicznych i kulturalnych podczas spożywania posiłków.
    09:30
    10:00
    Schodzenie się dzieci do przedszkola.
    Rozmowy indywidualne. Zabawy dowolne, zabawy przy niewielkim udziale nauczyciela.
    06:30
    07:30

    Zabawy dowolne w kącikach zainteresowań, integracyjne czynności opiekuńcze, obserwacja dzieci, słuchanie bajek, ćwiczenia poranne.
    07:30
    09:20

    Przygotowanie do śniadania - zabiegi higieniczne i porządkowe
    09:20
    09:30

    Śniadanie- realizacja założeń programowych z zakresu kształtowania nawyków higienicznych i kulturalnych podczas spożywania posiłków.
    09:30
    10:00
    07:00
    08:00
    09:00
    10:00
    Zajęcia pod kierunkiem nauczyciela: zajęcia z książką, manualne, zajęcia o charakterze umuzykalniającym, plastycznym, ruchowym, matematycznym; rytmika.
    10:00
    10:30

    Pobyt na świeżym powietrzu, gry i zabawy w ogrodzie, spacery o charakterze edukacyjnym lub rekreacyjnym, obserwacje przyrodnicze lub zabawy w sali.
    10:30
    11:30

    Praca nauczyciela o charakterze obserwacyjnym, praca z dzieckiem zdolnym o charakterze wyrównawczo-stymulującym, rozwijanie zainteresowań dzieci, zabawy dydaktyczne.
    11:30
    12:30

    Przygotowanie do obiadu, zabiegi higieniczne i porządkowe.
    12:55
    13:00
    Zajęcia pod kierunkiem nauczyciela: zajęcia z książką, manualne, zajęcia o charakterze umuzykalniającym, plastycznym, ruchowym, matematycznym; rytmika.
    10:00
    10:30

    Pobyt na świeżym powietrzu, gry i zabawy w ogrodzie, spacery o charakterze edukacyjnym lub rekreacyjnym, obserwacje przyrodnicze lub zabawy w sali.
    10:30
    11:30

    Praca nauczyciela o charakterze obserwacyjnym, praca z dzieckiem zdolnym o charakterze wyrównawczo-stymulującym, rozwijanie zainteresowań dzieci, zabawy dydaktyczne.
    11:30
    12:30

    Przygotowanie do obiadu, zabiegi higieniczne i porządkowe.
    12:30
    13:00
    Zajęcia pod kierunkiem nauczyciela: zajęcia z książką, manualne, zajęcia o charakterze umuzykalniającym, plastycznym, ruchowym, matematycznym; rytmika.
    10:00
    10:30

    Katecheza
    10:30
    10:45

    Pobyt na świeżym powietrzu, gry i zabawy w ogrodzie, spacery o charakterze edukacyjnym lub rekreacyjnym, obserwacje przyrodnicze lub zabawy w sali.
    10:30
    11:30

    Praca nauczyciela o charakterze obserwacyjnym, praca z dzieckiem zdolnym o charakterze wyrównawczo-stymulującym, rozwijanie zainteresowań dzieci, zabawy dydaktyczne.
    11:30
    12:30

    Przygotowanie do obiadu, zabiegi higieniczne i porządkowe.
    12:30
    13:00
    Zajęcia pod kierunkiem nauczyciela: zajęcia z książką, manualne, zajęcia o charakterze umuzykalniającym, plastycznym, ruchowym, matematycznym; rytmika.
    10:00
    10:30

    Pobyt na świeżym powietrzu, gry i zabawy w ogrodzie, spacery o charakterze edukacyjnym lub rekreacyjnym, obserwacje przyrodnicze lub zabawy w sali.
    10:30
    11:30

    Praca nauczyciela o charakterze obserwacyjnym, praca z dzieckiem zdolnym o charakterze wyrównawczo-stymulującym, rozwijanie zainteresowań dzieci, zabawy dydaktyczne.
    11:30
    12:30

    Katecheza
    11:45
    12:00

    Język angielski
    12:00
    12:15

    Przygotowanie do obiadu, zabiegi higieniczne i porządkowe.
    12:30
    13:00
    Zajęcia pod kierunkiem nauczyciela: zajęcia z książką, manualne, zajęcia o charakterze umuzykalniającym, plastycznym, ruchowym, matematycznym; rytmika.
    10:00
    10:30

    Pobyt na świeżym powietrzu, gry i zabawy w ogrodzie, spacery o charakterze edukacyjnym lub rekreacyjnym, obserwacje przyrodnicze lub zabawy w sali.
    10:30
    11:15

    Praca nauczyciela o charakterze obserwacyjnym, praca z dzieckiem zdolnym o charakterze wyrównawczo-stymulującym, rozwijanie zainteresowań dzieci, zabawy dydaktyczne.
    11:30
    12:30

    Przygotowanie do obiadu, zabiegi higieniczne i porządkowe.
    12:30
    13:00

    Tańce
    12:30
    13:00
    11:00
    12:00
    13:00
    Obiad
    13:00
    13:30

    Zabawy w kącikach tematycznych według inwencji dzieci, zabawy ruchowe, zabawy ze śpiewem. Przygotowanie do podwieczorku. Czynności higieniczne i porządkowe.
    13:30
    14:00
    Obiad
    13:00
    13:30

    Zabawy w kącikach tematycznych według inwencji dzieci, zabawy ruchowe, zabawy ze śpiewem. Przygotowanie do podwieczorku. Czynności higieniczne i porządkowe.
    13:30
    14:00
    Obiad
    13:00
    13:30

    Zabawy w kącikach tematycznych według inwencji dzieci, zabawy ruchowe, zabawy ze śpiewem. Przygotowanie do podwieczorku. Czynności higieniczne i porządkowe.
    13:30
    14:00
    Obiad
    13:00
    13:30

    Zabawy w kącikach tematycznych według inwencji dzieci, zabawy ruchowe, zabawy ze śpiewem. Przygotowanie do podwieczorku. Czynności higieniczne i porządkowe.
    13:30
    14:00
    Obiad
    13:00
    13:30

    Zabawy w kącikach tematycznych według inwencji dzieci, zabawy ruchowe, zabawy ze śpiewem. Przygotowanie do podwieczorku. Czynności higieniczne i porządkowe.
    13:30
    14:00
    14:00
    Podwieczorek
    14:00
    14:30

    Gry i zabawy stolikowe, słuchanie bajek, zabawy tematyczne w kącikach zainteresowań, konstrukcyjne, dydaktyczne, ruchowe. Rozchodzenie się dzieci do domu.
    14:30
    16:00
    Podwieczorek
    14:00
    14:30

    Gry i zabawy stolikowe, słuchanie bajek, zabawy tematyczne w kącikach zainteresowań, konstrukcyjne, dydaktyczne, ruchowe. Rozchodzenie się dzieci do domu.
    14:30
    16:00
    Podwieczorek
    14:00
    14:30

    Gry i zabawy stolikowe, słuchanie bajek, zabawy tematyczne w kącikach zainteresowań, konstrukcyjne, dydaktyczne, ruchowe. Rozchodzenie się dzieci do domu.
    14:30
    16:00
    Podwieczorek
    14:00
    14:30

    Gry i zabawy stolikowe, słuchanie bajek, zabawy tematyczne w kącikach zainteresowań, konstrukcyjne, dydaktyczne, ruchowe. Rozchodzenie się dzieci do domu.
    14:30
    16:00
    Podwieczorek
    14:00
    14:30

    Gry i zabawy stolikowe, słuchanie bajek, zabawy tematyczne w kącikach zainteresowań, konstrukcyjne, dydaktyczne, ruchowe. Rozchodzenie się dzieci do domu.
    14:30
    16:00
    15:00

    Poniedziałek

    • Schodzenie się dzieci do przedszkola.
      06:30 - 07:30
    • Zabawy dowolne w kącikach zainteresowań, integracyjne czynności opiekuńcze, obserwacja dzieci, słuchanie bajek, ćwiczenia poranne.
      07:30 - 09:20
    • Przygotowanie do śniadania - zabiegi higieniczne i porządkowe
      09:20 - 09:30
    • Śniadanie- realizacja założeń programowych z zakresu kształtowania nawyków higienicznych i kulturalnych podczas spożywania posiłków.
      09:30 - 10:00
    • Zajęcia pod kierunkiem nauczyciela: zajęcia z książką, manualne, zajęcia o charakterze umuzykalniającym, plastycznym, ruchowym, matematycznym; rytmika.
      10:00 - 10:30
    • Pobyt na świeżym powietrzu, gry i zabawy w ogrodzie, spacery o charakterze edukacyjnym lub rekreacyjnym, obserwacje przyrodnicze lub zabawy w sali.
      10:30 - 11:30
    • Praca nauczyciela o charakterze obserwacyjnym, praca z dzieckiem zdolnym o charakterze wyrównawczo-stymulującym, rozwijanie zainteresowań dzieci, zabawy dydaktyczne.
      11:30 - 12:30
    • Przygotowanie do obiadu, zabiegi higieniczne i porządkowe.
      12:55 - 13:00
    • Obiad
      13:00 - 13:30
    • Zabawy w kącikach tematycznych według inwencji dzieci, zabawy ruchowe, zabawy ze śpiewem. Przygotowanie do podwieczorku. Czynności higieniczne i porządkowe.
      13:30 - 14:00
    • Podwieczorek
      14:00 - 14:30
    • Gry i zabawy stolikowe, słuchanie bajek, zabawy tematyczne w kącikach zainteresowań, konstrukcyjne, dydaktyczne, ruchowe. Rozchodzenie się dzieci do domu.
      14:30 - 16:00

    Wtorek

    • Schodzenie się dzieci do przedszkola.
      06:30 - 07:30
    • Zabawy dowolne w kącikach zainteresowań, integracyjne czynności opiekuńcze, obserwacja dzieci, słuchanie bajek, ćwiczenia poranne.
      07:30 - 09:20
    • Przygotowanie do śniadania - zabiegi higieniczne i porządkowe
      09:20 - 09:30
    • Śniadanie- realizacja założeń programowych z zakresu kształtowania nawyków higienicznych i kulturalnych podczas spożywania posiłków.
      09:30 - 10:00
    • Zajęcia pod kierunkiem nauczyciela: zajęcia z książką, manualne, zajęcia o charakterze umuzykalniającym, plastycznym, ruchowym, matematycznym; rytmika.
      10:00 - 10:30
    • Pobyt na świeżym powietrzu, gry i zabawy w ogrodzie, spacery o charakterze edukacyjnym lub rekreacyjnym, obserwacje przyrodnicze lub zabawy w sali.
      10:30 - 11:30
    • Praca nauczyciela o charakterze obserwacyjnym, praca z dzieckiem zdolnym o charakterze wyrównawczo-stymulującym, rozwijanie zainteresowań dzieci, zabawy dydaktyczne.
      11:30 - 12:30
    • Przygotowanie do obiadu, zabiegi higieniczne i porządkowe.
      12:30 - 13:00
    • Obiad
      13:00 - 13:30
    • Zabawy w kącikach tematycznych według inwencji dzieci, zabawy ruchowe, zabawy ze śpiewem. Przygotowanie do podwieczorku. Czynności higieniczne i porządkowe.
      13:30 - 14:00
    • Podwieczorek
      14:00 - 14:30
    • Gry i zabawy stolikowe, słuchanie bajek, zabawy tematyczne w kącikach zainteresowań, konstrukcyjne, dydaktyczne, ruchowe. Rozchodzenie się dzieci do domu.
      14:30 - 16:00

    Środa

    • Schodzenie się dzieci do przedszkola.
      06:30 - 07:30
    • Zabawy dowolne w kącikach zainteresowań, integracyjne czynności opiekuńcze, obserwacja dzieci, słuchanie bajek, ćwiczenia poranne.
      07:30 - 09:20
    • Język angielski
      09:00 - 09:15
    • Przygotowanie do śniadania - zabiegi higieniczne i porządkowe
      09:20 - 09:30
    • Śniadanie- realizacja założeń programowych z zakresu kształtowania nawyków higienicznych i kulturalnych podczas spożywania posiłków.
      09:30 - 10:00
    • Zajęcia pod kierunkiem nauczyciela: zajęcia z książką, manualne, zajęcia o charakterze umuzykalniającym, plastycznym, ruchowym, matematycznym; rytmika.
      10:00 - 10:30
    • Katecheza
      10:30 - 10:45
    • Pobyt na świeżym powietrzu, gry i zabawy w ogrodzie, spacery o charakterze edukacyjnym lub rekreacyjnym, obserwacje przyrodnicze lub zabawy w sali.
      10:30 - 11:30
    • Praca nauczyciela o charakterze obserwacyjnym, praca z dzieckiem zdolnym o charakterze wyrównawczo-stymulującym, rozwijanie zainteresowań dzieci, zabawy dydaktyczne.
      11:30 - 12:30
    • Przygotowanie do obiadu, zabiegi higieniczne i porządkowe.
      12:30 - 13:00
    • Obiad
      13:00 - 13:30
    • Zabawy w kącikach tematycznych według inwencji dzieci, zabawy ruchowe, zabawy ze śpiewem. Przygotowanie do podwieczorku. Czynności higieniczne i porządkowe.
      13:30 - 14:00
    • Podwieczorek
      14:00 - 14:30
    • Gry i zabawy stolikowe, słuchanie bajek, zabawy tematyczne w kącikach zainteresowań, konstrukcyjne, dydaktyczne, ruchowe. Rozchodzenie się dzieci do domu.
      14:30 - 16:00

    Czwartek

    • Schodzenie się dzieci do przedszkola.
      06:30 - 07:30
    • Zabawy dowolne w kącikach zainteresowań, integracyjne czynności opiekuńcze, obserwacja dzieci, słuchanie bajek, ćwiczenia poranne.
      07:30 - 09:20
    • Przygotowanie do śniadania - zabiegi higieniczne i porządkowe
      09:20 - 09:30
    • Śniadanie- realizacja założeń programowych z zakresu kształtowania nawyków higienicznych i kulturalnych podczas spożywania posiłków.
      09:30 - 10:00
    • Zajęcia pod kierunkiem nauczyciela: zajęcia z książką, manualne, zajęcia o charakterze umuzykalniającym, plastycznym, ruchowym, matematycznym; rytmika.
      10:00 - 10:30
    • Pobyt na świeżym powietrzu, gry i zabawy w ogrodzie, spacery o charakterze edukacyjnym lub rekreacyjnym, obserwacje przyrodnicze lub zabawy w sali.
      10:30 - 11:30
    • Praca nauczyciela o charakterze obserwacyjnym, praca z dzieckiem zdolnym o charakterze wyrównawczo-stymulującym, rozwijanie zainteresowań dzieci, zabawy dydaktyczne.
      11:30 - 12:30
    • Katecheza
      11:45 - 12:00
    • Język angielski
      12:00 - 12:15
    • Przygotowanie do obiadu, zabiegi higieniczne i porządkowe.
      12:30 - 13:00
    • Obiad
      13:00 - 13:30
    • Zabawy w kącikach tematycznych według inwencji dzieci, zabawy ruchowe, zabawy ze śpiewem. Przygotowanie do podwieczorku. Czynności higieniczne i porządkowe.
      13:30 - 14:00
    • Podwieczorek
      14:00 - 14:30
    • Gry i zabawy stolikowe, słuchanie bajek, zabawy tematyczne w kącikach zainteresowań, konstrukcyjne, dydaktyczne, ruchowe. Rozchodzenie się dzieci do domu.
      14:30 - 16:00

    Piątek

    • Schodzenie się dzieci do przedszkola.
      06:30 - 07:30
    • Zabawy dowolne w kącikach zainteresowań, integracyjne czynności opiekuńcze, obserwacja dzieci, słuchanie bajek, ćwiczenia poranne.
      07:30 - 09:20
    • Przygotowanie do śniadania - zabiegi higieniczne i porządkowe
      09:20 - 09:30
    • Śniadanie- realizacja założeń programowych z zakresu kształtowania nawyków higienicznych i kulturalnych podczas spożywania posiłków.
      09:30 - 10:00
    • Zajęcia pod kierunkiem nauczyciela: zajęcia z książką, manualne, zajęcia o charakterze umuzykalniającym, plastycznym, ruchowym, matematycznym; rytmika.
      10:00 - 10:30
    • Pobyt na świeżym powietrzu, gry i zabawy w ogrodzie, spacery o charakterze edukacyjnym lub rekreacyjnym, obserwacje przyrodnicze lub zabawy w sali.
      10:30 - 11:15
    • Praca nauczyciela o charakterze obserwacyjnym, praca z dzieckiem zdolnym o charakterze wyrównawczo-stymulującym, rozwijanie zainteresowań dzieci, zabawy dydaktyczne.
      11:30 - 12:30
    • Przygotowanie do obiadu, zabiegi higieniczne i porządkowe.
      12:30 - 13:00
    • Tańce
      12:30 - 13:00
    • Obiad
      13:00 - 13:30
    • Zabawy w kącikach tematycznych według inwencji dzieci, zabawy ruchowe, zabawy ze śpiewem. Przygotowanie do podwieczorku. Czynności higieniczne i porządkowe.
      13:30 - 14:00
    • Podwieczorek
      14:00 - 14:30
    • Gry i zabawy stolikowe, słuchanie bajek, zabawy tematyczne w kącikach zainteresowań, konstrukcyjne, dydaktyczne, ruchowe. Rozchodzenie się dzieci do domu.
      14:30 - 16:00
    Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek
    09:00
    Przygotowanie do śniadania - zabiegi higieniczne i porządkowe
    09:20
    09:30
    Przygotowanie do śniadania - zabiegi higieniczne i porządkowe
    09:20
    09:30
    Przygotowanie do śniadania - zabiegi higieniczne i porządkowe
    09:20
    09:30
    Przygotowanie do śniadania - zabiegi higieniczne i porządkowe
    09:20
    09:30
    Przygotowanie do śniadania - zabiegi higieniczne i porządkowe
    09:20
    09:30
    10:00
    Pobyt na świeżym powietrzu, gry i zabawy w ogrodzie, spacery o charakterze edukacyjnym lub rekreacyjnym, obserwacje przyrodnicze lub zabawy w sali.
    10:30
    11:30
    Pobyt na świeżym powietrzu, gry i zabawy w ogrodzie, spacery o charakterze edukacyjnym lub rekreacyjnym, obserwacje przyrodnicze lub zabawy w sali.
    10:30
    11:30
    Pobyt na świeżym powietrzu, gry i zabawy w ogrodzie, spacery o charakterze edukacyjnym lub rekreacyjnym, obserwacje przyrodnicze lub zabawy w sali.
    10:30
    11:30
    Pobyt na świeżym powietrzu, gry i zabawy w ogrodzie, spacery o charakterze edukacyjnym lub rekreacyjnym, obserwacje przyrodnicze lub zabawy w sali.
    10:30
    11:30
    Pobyt na świeżym powietrzu, gry i zabawy w ogrodzie, spacery o charakterze edukacyjnym lub rekreacyjnym, obserwacje przyrodnicze lub zabawy w sali.
    10:30
    11:15
    11:00
    12:00
    Przygotowanie do obiadu, zabiegi higieniczne i porządkowe.
    12:55
    13:00
    Przygotowanie do obiadu, zabiegi higieniczne i porządkowe.
    12:30
    13:00
    Przygotowanie do obiadu, zabiegi higieniczne i porządkowe.
    12:30
    13:00
    Przygotowanie do obiadu, zabiegi higieniczne i porządkowe.
    12:30
    13:00
    Przygotowanie do obiadu, zabiegi higieniczne i porządkowe.
    12:30
    13:00

    Tańce
    12:30
    13:00
    13:00
    Zabawy w kącikach tematycznych według inwencji dzieci, zabawy ruchowe, zabawy ze śpiewem. Przygotowanie do podwieczorku. Czynności higieniczne i porządkowe.
    13:30
    14:00
    Zabawy w kącikach tematycznych według inwencji dzieci, zabawy ruchowe, zabawy ze śpiewem. Przygotowanie do podwieczorku. Czynności higieniczne i porządkowe.
    13:30
    14:00
    Zabawy w kącikach tematycznych według inwencji dzieci, zabawy ruchowe, zabawy ze śpiewem. Przygotowanie do podwieczorku. Czynności higieniczne i porządkowe.
    13:30
    14:00
    Zabawy w kącikach tematycznych według inwencji dzieci, zabawy ruchowe, zabawy ze śpiewem. Przygotowanie do podwieczorku. Czynności higieniczne i porządkowe.
    13:30
    14:00
    Zabawy w kącikach tematycznych według inwencji dzieci, zabawy ruchowe, zabawy ze śpiewem. Przygotowanie do podwieczorku. Czynności higieniczne i porządkowe.
    13:30
    14:00
    14:00
    Gry i zabawy stolikowe, słuchanie bajek, zabawy tematyczne w kącikach zainteresowań, konstrukcyjne, dydaktyczne, ruchowe. Rozchodzenie się dzieci do domu.
    14:30
    16:00
    Gry i zabawy stolikowe, słuchanie bajek, zabawy tematyczne w kącikach zainteresowań, konstrukcyjne, dydaktyczne, ruchowe. Rozchodzenie się dzieci do domu.
    14:30
    16:00
    Gry i zabawy stolikowe, słuchanie bajek, zabawy tematyczne w kącikach zainteresowań, konstrukcyjne, dydaktyczne, ruchowe. Rozchodzenie się dzieci do domu.
    14:30
    16:00
    Gry i zabawy stolikowe, słuchanie bajek, zabawy tematyczne w kącikach zainteresowań, konstrukcyjne, dydaktyczne, ruchowe. Rozchodzenie się dzieci do domu.
    14:30
    16:00
    Gry i zabawy stolikowe, słuchanie bajek, zabawy tematyczne w kącikach zainteresowań, konstrukcyjne, dydaktyczne, ruchowe. Rozchodzenie się dzieci do domu.
    14:30
    16:00
    15:00

    Poniedziałek

    • Przygotowanie do śniadania - zabiegi higieniczne i porządkowe
      09:20 - 09:30
    • Pobyt na świeżym powietrzu, gry i zabawy w ogrodzie, spacery o charakterze edukacyjnym lub rekreacyjnym, obserwacje przyrodnicze lub zabawy w sali.
      10:30 - 11:30
    • Przygotowanie do obiadu, zabiegi higieniczne i porządkowe.
      12:55 - 13:00
    • Zabawy w kącikach tematycznych według inwencji dzieci, zabawy ruchowe, zabawy ze śpiewem. Przygotowanie do podwieczorku. Czynności higieniczne i porządkowe.
      13:30 - 14:00
    • Gry i zabawy stolikowe, słuchanie bajek, zabawy tematyczne w kącikach zainteresowań, konstrukcyjne, dydaktyczne, ruchowe. Rozchodzenie się dzieci do domu.
      14:30 - 16:00

    Wtorek

    • Przygotowanie do śniadania - zabiegi higieniczne i porządkowe
      09:20 - 09:30
    • Pobyt na świeżym powietrzu, gry i zabawy w ogrodzie, spacery o charakterze edukacyjnym lub rekreacyjnym, obserwacje przyrodnicze lub zabawy w sali.
      10:30 - 11:30
    • Przygotowanie do obiadu, zabiegi higieniczne i porządkowe.
      12:30 - 13:00
    • Zabawy w kącikach tematycznych według inwencji dzieci, zabawy ruchowe, zabawy ze śpiewem. Przygotowanie do podwieczorku. Czynności higieniczne i porządkowe.
      13:30 - 14:00
    • Gry i zabawy stolikowe, słuchanie bajek, zabawy tematyczne w kącikach zainteresowań, konstrukcyjne, dydaktyczne, ruchowe. Rozchodzenie się dzieci do domu.
      14:30 - 16:00

    Środa

    • Przygotowanie do śniadania - zabiegi higieniczne i porządkowe
      09:20 - 09:30
    • Pobyt na świeżym powietrzu, gry i zabawy w ogrodzie, spacery o charakterze edukacyjnym lub rekreacyjnym, obserwacje przyrodnicze lub zabawy w sali.
      10:30 - 11:30
    • Przygotowanie do obiadu, zabiegi higieniczne i porządkowe.
      12:30 - 13:00
    • Zabawy w kącikach tematycznych według inwencji dzieci, zabawy ruchowe, zabawy ze śpiewem. Przygotowanie do podwieczorku. Czynności higieniczne i porządkowe.
      13:30 - 14:00
    • Gry i zabawy stolikowe, słuchanie bajek, zabawy tematyczne w kącikach zainteresowań, konstrukcyjne, dydaktyczne, ruchowe. Rozchodzenie się dzieci do domu.
      14:30 - 16:00

    Czwartek

    • Przygotowanie do śniadania - zabiegi higieniczne i porządkowe
      09:20 - 09:30
    • Pobyt na świeżym powietrzu, gry i zabawy w ogrodzie, spacery o charakterze edukacyjnym lub rekreacyjnym, obserwacje przyrodnicze lub zabawy w sali.
      10:30 - 11:30
    • Przygotowanie do obiadu, zabiegi higieniczne i porządkowe.
      12:30 - 13:00
    • Zabawy w kącikach tematycznych według inwencji dzieci, zabawy ruchowe, zabawy ze śpiewem. Przygotowanie do podwieczorku. Czynności higieniczne i porządkowe.
      13:30 - 14:00
    • Gry i zabawy stolikowe, słuchanie bajek, zabawy tematyczne w kącikach zainteresowań, konstrukcyjne, dydaktyczne, ruchowe. Rozchodzenie się dzieci do domu.
      14:30 - 16:00

    Piątek

    • Przygotowanie do śniadania - zabiegi higieniczne i porządkowe
      09:20 - 09:30
    • Pobyt na świeżym powietrzu, gry i zabawy w ogrodzie, spacery o charakterze edukacyjnym lub rekreacyjnym, obserwacje przyrodnicze lub zabawy w sali.
      10:30 - 11:15
    • Przygotowanie do obiadu, zabiegi higieniczne i porządkowe.
      12:30 - 13:00
    • Tańce
      12:30 - 13:00
    • Zabawy w kącikach tematycznych według inwencji dzieci, zabawy ruchowe, zabawy ze śpiewem. Przygotowanie do podwieczorku. Czynności higieniczne i porządkowe.
      13:30 - 14:00
    • Gry i zabawy stolikowe, słuchanie bajek, zabawy tematyczne w kącikach zainteresowań, konstrukcyjne, dydaktyczne, ruchowe. Rozchodzenie się dzieci do domu.
      14:30 - 16:00
    Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek
    09:00
    Śniadanie- realizacja założeń programowych z zakresu kształtowania nawyków higienicznych i kulturalnych podczas spożywania posiłków.
    09:30
    10:00
    Śniadanie- realizacja założeń programowych z zakresu kształtowania nawyków higienicznych i kulturalnych podczas spożywania posiłków.
    09:30
    10:00
    Śniadanie- realizacja założeń programowych z zakresu kształtowania nawyków higienicznych i kulturalnych podczas spożywania posiłków.
    09:30
    10:00
    Śniadanie- realizacja założeń programowych z zakresu kształtowania nawyków higienicznych i kulturalnych podczas spożywania posiłków.
    09:30
    10:00
    Śniadanie- realizacja założeń programowych z zakresu kształtowania nawyków higienicznych i kulturalnych podczas spożywania posiłków.
    09:30
    10:00
    13:00
    Obiad
    13:00
    13:30
    Obiad
    13:00
    13:30
    Obiad
    13:00
    13:30
    Obiad
    13:00
    13:30
    Obiad
    13:00
    13:30
    14:00
    Podwieczorek
    14:00
    14:30
    Podwieczorek
    14:00
    14:30
    Podwieczorek
    14:00
    14:30
    Podwieczorek
    14:00
    14:30
    Podwieczorek
    14:00
    14:30

    Poniedziałek

    • Śniadanie- realizacja założeń programowych z zakresu kształtowania nawyków higienicznych i kulturalnych podczas spożywania posiłków.
      09:30 - 10:00
    • Obiad
      13:00 - 13:30
    • Podwieczorek
      14:00 - 14:30

    Wtorek

    • Śniadanie- realizacja założeń programowych z zakresu kształtowania nawyków higienicznych i kulturalnych podczas spożywania posiłków.
      09:30 - 10:00
    • Obiad
      13:00 - 13:30
    • Podwieczorek
      14:00 - 14:30

    Środa

    • Śniadanie- realizacja założeń programowych z zakresu kształtowania nawyków higienicznych i kulturalnych podczas spożywania posiłków.
      09:30 - 10:00
    • Obiad
      13:00 - 13:30
    • Podwieczorek
      14:00 - 14:30

    Czwartek

    • Śniadanie- realizacja założeń programowych z zakresu kształtowania nawyków higienicznych i kulturalnych podczas spożywania posiłków.
      09:30 - 10:00
    • Obiad
      13:00 - 13:30
    • Podwieczorek
      14:00 - 14:30

    Piątek

    • Śniadanie- realizacja założeń programowych z zakresu kształtowania nawyków higienicznych i kulturalnych podczas spożywania posiłków.
      09:30 - 10:00
    • Obiad
      13:00 - 13:30
    • Podwieczorek
      14:00 - 14:30
    Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek
    06:00
    Schodzenie się dzieci do przedszkola.
    Rozmowy indywidualne. Zabawy dowolne, zabawy przy niewielkim udziale nauczyciela.
    06:30
    07:30

    Zabawy dowolne w kącikach zainteresowań, integracyjne czynności opiekuńcze, obserwacja dzieci, słuchanie bajek, ćwiczenia poranne.
    07:30
    09:20
    Schodzenie się dzieci do przedszkola.
    Rozmowy indywidualne. Zabawy dowolne, zabawy przy niewielkim udziale nauczyciela.
    06:30
    07:30

    Zabawy dowolne w kącikach zainteresowań, integracyjne czynności opiekuńcze, obserwacja dzieci, słuchanie bajek, ćwiczenia poranne.
    07:30
    09:20
    Schodzenie się dzieci do przedszkola.
    Rozmowy indywidualne. Zabawy dowolne, zabawy przy niewielkim udziale nauczyciela.
    06:30
    07:30

    Zabawy dowolne w kącikach zainteresowań, integracyjne czynności opiekuńcze, obserwacja dzieci, słuchanie bajek, ćwiczenia poranne.
    07:30
    09:20
    Schodzenie się dzieci do przedszkola.
    Rozmowy indywidualne. Zabawy dowolne, zabawy przy niewielkim udziale nauczyciela.
    06:30
    07:30

    Zabawy dowolne w kącikach zainteresowań, integracyjne czynności opiekuńcze, obserwacja dzieci, słuchanie bajek, ćwiczenia poranne.
    07:30
    09:20
    Schodzenie się dzieci do przedszkola.
    Rozmowy indywidualne. Zabawy dowolne, zabawy przy niewielkim udziale nauczyciela.
    06:30
    07:30

    Zabawy dowolne w kącikach zainteresowań, integracyjne czynności opiekuńcze, obserwacja dzieci, słuchanie bajek, ćwiczenia poranne.
    07:30
    09:20
    07:00
    08:00
    09:00
    10:00
    Pobyt na świeżym powietrzu, gry i zabawy w ogrodzie, spacery o charakterze edukacyjnym lub rekreacyjnym, obserwacje przyrodnicze lub zabawy w sali.
    10:30
    11:30
    Pobyt na świeżym powietrzu, gry i zabawy w ogrodzie, spacery o charakterze edukacyjnym lub rekreacyjnym, obserwacje przyrodnicze lub zabawy w sali.
    10:30
    11:30
    Pobyt na świeżym powietrzu, gry i zabawy w ogrodzie, spacery o charakterze edukacyjnym lub rekreacyjnym, obserwacje przyrodnicze lub zabawy w sali.
    10:30
    11:30
    Pobyt na świeżym powietrzu, gry i zabawy w ogrodzie, spacery o charakterze edukacyjnym lub rekreacyjnym, obserwacje przyrodnicze lub zabawy w sali.
    10:30
    11:30
    Pobyt na świeżym powietrzu, gry i zabawy w ogrodzie, spacery o charakterze edukacyjnym lub rekreacyjnym, obserwacje przyrodnicze lub zabawy w sali.
    10:30
    11:15
    11:00
    13:00
    Zabawy w kącikach tematycznych według inwencji dzieci, zabawy ruchowe, zabawy ze śpiewem. Przygotowanie do podwieczorku. Czynności higieniczne i porządkowe.
    13:30
    14:00
    Zabawy w kącikach tematycznych według inwencji dzieci, zabawy ruchowe, zabawy ze śpiewem. Przygotowanie do podwieczorku. Czynności higieniczne i porządkowe.
    13:30
    14:00
    Zabawy w kącikach tematycznych według inwencji dzieci, zabawy ruchowe, zabawy ze śpiewem. Przygotowanie do podwieczorku. Czynności higieniczne i porządkowe.
    13:30
    14:00
    Zabawy w kącikach tematycznych według inwencji dzieci, zabawy ruchowe, zabawy ze śpiewem. Przygotowanie do podwieczorku. Czynności higieniczne i porządkowe.
    13:30
    14:00
    Zabawy w kącikach tematycznych według inwencji dzieci, zabawy ruchowe, zabawy ze śpiewem. Przygotowanie do podwieczorku. Czynności higieniczne i porządkowe.
    13:30
    14:00
    14:00
    Gry i zabawy stolikowe, słuchanie bajek, zabawy tematyczne w kącikach zainteresowań, konstrukcyjne, dydaktyczne, ruchowe. Rozchodzenie się dzieci do domu.
    14:30
    16:00
    Gry i zabawy stolikowe, słuchanie bajek, zabawy tematyczne w kącikach zainteresowań, konstrukcyjne, dydaktyczne, ruchowe. Rozchodzenie się dzieci do domu.
    14:30
    16:00
    Gry i zabawy stolikowe, słuchanie bajek, zabawy tematyczne w kącikach zainteresowań, konstrukcyjne, dydaktyczne, ruchowe. Rozchodzenie się dzieci do domu.
    14:30
    16:00
    Gry i zabawy stolikowe, słuchanie bajek, zabawy tematyczne w kącikach zainteresowań, konstrukcyjne, dydaktyczne, ruchowe. Rozchodzenie się dzieci do domu.
    14:30
    16:00
    Gry i zabawy stolikowe, słuchanie bajek, zabawy tematyczne w kącikach zainteresowań, konstrukcyjne, dydaktyczne, ruchowe. Rozchodzenie się dzieci do domu.
    14:30
    16:00
    15:00

    Poniedziałek

    • Schodzenie się dzieci do przedszkola.
      06:30 - 07:30
    • Zabawy dowolne w kącikach zainteresowań, integracyjne czynności opiekuńcze, obserwacja dzieci, słuchanie bajek, ćwiczenia poranne.
      07:30 - 09:20
    • Pobyt na świeżym powietrzu, gry i zabawy w ogrodzie, spacery o charakterze edukacyjnym lub rekreacyjnym, obserwacje przyrodnicze lub zabawy w sali.
      10:30 - 11:30
    • Zabawy w kącikach tematycznych według inwencji dzieci, zabawy ruchowe, zabawy ze śpiewem. Przygotowanie do podwieczorku. Czynności higieniczne i porządkowe.
      13:30 - 14:00
    • Gry i zabawy stolikowe, słuchanie bajek, zabawy tematyczne w kącikach zainteresowań, konstrukcyjne, dydaktyczne, ruchowe. Rozchodzenie się dzieci do domu.
      14:30 - 16:00

    Wtorek

    • Schodzenie się dzieci do przedszkola.
      06:30 - 07:30
    • Zabawy dowolne w kącikach zainteresowań, integracyjne czynności opiekuńcze, obserwacja dzieci, słuchanie bajek, ćwiczenia poranne.
      07:30 - 09:20
    • Pobyt na świeżym powietrzu, gry i zabawy w ogrodzie, spacery o charakterze edukacyjnym lub rekreacyjnym, obserwacje przyrodnicze lub zabawy w sali.
      10:30 - 11:30
    • Zabawy w kącikach tematycznych według inwencji dzieci, zabawy ruchowe, zabawy ze śpiewem. Przygotowanie do podwieczorku. Czynności higieniczne i porządkowe.
      13:30 - 14:00
    • Gry i zabawy stolikowe, słuchanie bajek, zabawy tematyczne w kącikach zainteresowań, konstrukcyjne, dydaktyczne, ruchowe. Rozchodzenie się dzieci do domu.
      14:30 - 16:00

    Środa

    • Schodzenie się dzieci do przedszkola.
      06:30 - 07:30
    • Zabawy dowolne w kącikach zainteresowań, integracyjne czynności opiekuńcze, obserwacja dzieci, słuchanie bajek, ćwiczenia poranne.
      07:30 - 09:20
    • Pobyt na świeżym powietrzu, gry i zabawy w ogrodzie, spacery o charakterze edukacyjnym lub rekreacyjnym, obserwacje przyrodnicze lub zabawy w sali.
      10:30 - 11:30
    • Zabawy w kącikach tematycznych według inwencji dzieci, zabawy ruchowe, zabawy ze śpiewem. Przygotowanie do podwieczorku. Czynności higieniczne i porządkowe.
      13:30 - 14:00
    • Gry i zabawy stolikowe, słuchanie bajek, zabawy tematyczne w kącikach zainteresowań, konstrukcyjne, dydaktyczne, ruchowe. Rozchodzenie się dzieci do domu.
      14:30 - 16:00

    Czwartek

    • Schodzenie się dzieci do przedszkola.
      06:30 - 07:30
    • Zabawy dowolne w kącikach zainteresowań, integracyjne czynności opiekuńcze, obserwacja dzieci, słuchanie bajek, ćwiczenia poranne.
      07:30 - 09:20
    • Pobyt na świeżym powietrzu, gry i zabawy w ogrodzie, spacery o charakterze edukacyjnym lub rekreacyjnym, obserwacje przyrodnicze lub zabawy w sali.
      10:30 - 11:30
    • Zabawy w kącikach tematycznych według inwencji dzieci, zabawy ruchowe, zabawy ze śpiewem. Przygotowanie do podwieczorku. Czynności higieniczne i porządkowe.
      13:30 - 14:00
    • Gry i zabawy stolikowe, słuchanie bajek, zabawy tematyczne w kącikach zainteresowań, konstrukcyjne, dydaktyczne, ruchowe. Rozchodzenie się dzieci do domu.
      14:30 - 16:00

    Piątek

    • Schodzenie się dzieci do przedszkola.
      06:30 - 07:30
    • Zabawy dowolne w kącikach zainteresowań, integracyjne czynności opiekuńcze, obserwacja dzieci, słuchanie bajek, ćwiczenia poranne.
      07:30 - 09:20
    • Pobyt na świeżym powietrzu, gry i zabawy w ogrodzie, spacery o charakterze edukacyjnym lub rekreacyjnym, obserwacje przyrodnicze lub zabawy w sali.
      10:30 - 11:15
    • Zabawy w kącikach tematycznych według inwencji dzieci, zabawy ruchowe, zabawy ze śpiewem. Przygotowanie do podwieczorku. Czynności higieniczne i porządkowe.
      13:30 - 14:00
    • Gry i zabawy stolikowe, słuchanie bajek, zabawy tematyczne w kącikach zainteresowań, konstrukcyjne, dydaktyczne, ruchowe. Rozchodzenie się dzieci do domu.
      14:30 - 16:00
    Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek
    09:00
    Język angielski
    09:00
    09:15
    10:00
    Zajęcia pod kierunkiem nauczyciela: zajęcia z książką, manualne, zajęcia o charakterze umuzykalniającym, plastycznym, ruchowym, matematycznym; rytmika.
    10:00
    10:30
    Zajęcia pod kierunkiem nauczyciela: zajęcia z książką, manualne, zajęcia o charakterze umuzykalniającym, plastycznym, ruchowym, matematycznym; rytmika.
    10:00
    10:30
    Zajęcia pod kierunkiem nauczyciela: zajęcia z książką, manualne, zajęcia o charakterze umuzykalniającym, plastycznym, ruchowym, matematycznym; rytmika.
    10:00
    10:30

    Katecheza
    10:30
    10:45
    Zajęcia pod kierunkiem nauczyciela: zajęcia z książką, manualne, zajęcia o charakterze umuzykalniającym, plastycznym, ruchowym, matematycznym; rytmika.
    10:00
    10:30
    Zajęcia pod kierunkiem nauczyciela: zajęcia z książką, manualne, zajęcia o charakterze umuzykalniającym, plastycznym, ruchowym, matematycznym; rytmika.
    10:00
    10:30
    11:00
    Praca nauczyciela o charakterze obserwacyjnym, praca z dzieckiem zdolnym o charakterze wyrównawczo-stymulującym, rozwijanie zainteresowań dzieci, zabawy dydaktyczne.
    11:30
    12:30
    Praca nauczyciela o charakterze obserwacyjnym, praca z dzieckiem zdolnym o charakterze wyrównawczo-stymulującym, rozwijanie zainteresowań dzieci, zabawy dydaktyczne.
    11:30
    12:30
    Praca nauczyciela o charakterze obserwacyjnym, praca z dzieckiem zdolnym o charakterze wyrównawczo-stymulującym, rozwijanie zainteresowań dzieci, zabawy dydaktyczne.
    11:30
    12:30
    Praca nauczyciela o charakterze obserwacyjnym, praca z dzieckiem zdolnym o charakterze wyrównawczo-stymulującym, rozwijanie zainteresowań dzieci, zabawy dydaktyczne.
    11:30
    12:30

    Katecheza
    11:45
    12:00

    Język angielski
    12:00
    12:15
    Praca nauczyciela o charakterze obserwacyjnym, praca z dzieckiem zdolnym o charakterze wyrównawczo-stymulującym, rozwijanie zainteresowań dzieci, zabawy dydaktyczne.
    11:30
    12:30
    12:00

    Poniedziałek

    • Zajęcia pod kierunkiem nauczyciela: zajęcia z książką, manualne, zajęcia o charakterze umuzykalniającym, plastycznym, ruchowym, matematycznym; rytmika.
      10:00 - 10:30
    • Praca nauczyciela o charakterze obserwacyjnym, praca z dzieckiem zdolnym o charakterze wyrównawczo-stymulującym, rozwijanie zainteresowań dzieci, zabawy dydaktyczne.
      11:30 - 12:30

    Wtorek

    • Zajęcia pod kierunkiem nauczyciela: zajęcia z książką, manualne, zajęcia o charakterze umuzykalniającym, plastycznym, ruchowym, matematycznym; rytmika.
      10:00 - 10:30
    • Praca nauczyciela o charakterze obserwacyjnym, praca z dzieckiem zdolnym o charakterze wyrównawczo-stymulującym, rozwijanie zainteresowań dzieci, zabawy dydaktyczne.
      11:30 - 12:30

    Środa

    • Język angielski
      09:00 - 09:15
    • Zajęcia pod kierunkiem nauczyciela: zajęcia z książką, manualne, zajęcia o charakterze umuzykalniającym, plastycznym, ruchowym, matematycznym; rytmika.
      10:00 - 10:30
    • Katecheza
      10:30 - 10:45
    • Praca nauczyciela o charakterze obserwacyjnym, praca z dzieckiem zdolnym o charakterze wyrównawczo-stymulującym, rozwijanie zainteresowań dzieci, zabawy dydaktyczne.
      11:30 - 12:30

    Czwartek

    • Zajęcia pod kierunkiem nauczyciela: zajęcia z książką, manualne, zajęcia o charakterze umuzykalniającym, plastycznym, ruchowym, matematycznym; rytmika.
      10:00 - 10:30
    • Praca nauczyciela o charakterze obserwacyjnym, praca z dzieckiem zdolnym o charakterze wyrównawczo-stymulującym, rozwijanie zainteresowań dzieci, zabawy dydaktyczne.
      11:30 - 12:30
    • Katecheza
      11:45 - 12:00
    • Język angielski
      12:00 - 12:15

    Piątek

    • Zajęcia pod kierunkiem nauczyciela: zajęcia z książką, manualne, zajęcia o charakterze umuzykalniającym, plastycznym, ruchowym, matematycznym; rytmika.
      10:00 - 10:30
    • Praca nauczyciela o charakterze obserwacyjnym, praca z dzieckiem zdolnym o charakterze wyrównawczo-stymulującym, rozwijanie zainteresowań dzieci, zabawy dydaktyczne.
      11:30 - 12:30
    No wydarzenia available!
    • Przedszkole w Czarnej to świetne miejsce dla mojej córki, aby rozpocząć naukę. Jest przyjazne i bezpieczne, a moja córka uwielbia tam przebywać.

      Anna W.
    • Bardzo miła atmosfera, wysoki poziom nauczania, indywidualne podejście do każdego dziecka

      Krzysztof T.
    • Pewność, że Publiczne Przedszkole w Czarnej to był nasz idealny wybór potwierdza uśmiechnięta buzia naszej Zuzi, kiedy o poranku idzie do przedszkola. Ciepła atmosfera, wychowawcy z wielkim sercem i pasją do pracy z dziećmi. Przedszkole spełnia wszelkie nasze oczekiwania. Wiemy, że zapewniamy naszemu dziecku dobry start w życie.

      Rodzice Zuzi
    • Rodzinna atmosfera, wysokie kompetencje kadry, bezpośrednie zaangażowanie w życie i rozwój dzieci. Zajęcia dodatkowe, rewelacyjne metody nauczania przekładające się na rozwój dziecka.

      Mama Patryka
    • To, co skłoniło nas do wyboru właśnie tego przedszkola, to prawdziwie rodzinna atmosfera. Przedszkole jest przedłużeniem naszego domu. Wartości, które są dla nas ważne, są pielęgnowane również tutaj. Nasza Ania bardzo szybko zaadaptowała się w nowym miejscu, które jest przyjazne i “ciepłe”, w którym nie jest anonimowa. Szkoda że nasze starsze dzieci korzystały z innego przedszkola.

      Maciej, Danusia M.
  • Jak zapisać dziecko do naszego przedszkola?