Muchomorki

Wiek dzieci: 3 lata
  • Informacje o grupie

  • Muchomorki

    Grupa Muchomorków liczy 19 dzieci- 6 chłopców i 13 dziewczynek. Dzieci uczą się zasad współżycia w grupie, samodzielności oraz zawierają nowe znajomości. Część dzieci zostaje w przedszkolu po godzinach realizacji podstawy programowej. W tym czasie zjadają podwieczorek i bawią się ulubionymi zabawkami.

    • Wiek dziecka:
      3 lata
    • Wielkość grupy:
      19 dzieci
    • Godziny zajęć:
      6:30 - 16:00
    • Wychowawca:
      Danuta Para
  • Rozklad dnia

    Poznaj rozkład dnia grupy Muchomorki
  • Realizacja podstawy programowej w godz. od 6.30 – 16.00
    CZĘŚĆ I PORANNA
    6.30 – 7.30 – Schodzenie się dzieci – witanie się z nauczycielką dyżurującą. Zabawy dowolne wg. zainteresowań służące realizacji pomysłów dzieci.
    7.30 – 9.15 – Zabawy konstrukcyjne, manipulacyjne, tematyczne, zabawy integrujące grupę. Zabawy i ćwiczenia wspierające rozwój dziecka. Rozmowy kierowane z dziećmi zgodnie z tematyką kompleksową i zainteresowaniami dzieci. Prowadzenie obserwacji pedagogicznej. Zabawy ruchowe.
    9.15 – 9.30 – Przygotowanie do śniadania – czynności samoobsługowe – kształtowanie i utrwalanie nawyków higienicznych.
    9.30 – 10.00 – Śniadanie- wyrabianie u dzieci nawyku właściwego spożywania posiłku, kulturalnego zachowania się przy stole, pogadanki nt. zdrowego odżywiania się.
    CZĘŚĆ II GŁÓWNA
    10.00 – 11.00 – Zintegrowana działalność w oparciu o podstawę programową. Zajęcia pod kierunkiem nauczyciela: zajęcia manualne, o charakterze umuzykalniającym, plastycznym, rytmika, ćwiczenia rozwijające logiczne myślenie. Zabawy ruchowe z różnymi formami aktywności.
    11.00 – 12.00 – Gry sportowe oraz ćwiczenia kształtujące postawę dziecka. Zabawy swobodne i organizowane na podwórku przedszkolnym, spacery, wycieczki, obserwacje przyrodnicze, zajęcia sportowe.
    12.00 – 13.00 – Zabawa ruchowa. Praca z dzieckiem zdolnym i o charakterze wyrównawczym, stymulującym, rozwijanie zainteresowań dzieci, zabawy dydaktyczne. Przygotowanie do obiadu.
    CZĘŚĆ III KOŃCOWA
    13.00 – 13.50 – Obiad- kształtowanie u dzieci nawyków zdrowotnych, zachęcanie do spożywania całego posiłku, ćwiczenie umiejętności prawidłowego posługiwania się sztućcami. Odpoczynek poobiedni – relaks przy muzyce, słuchanie opowiadań z literatury dziecięcej.
    13.50 – 14.00 – przygotowanie do podwieczorku, czynności porządkowo- higieniczne.
    14.00 – 14.30 – Podwieczorek
    14.30 – 15.45 – Organizowanie sytuacji sprzyjających dziecięcej aktywności, zabawy ruchowe, zabawy i gry dydaktyczne, stolikowe, ćwiczenia logopedyczne, praca wyrównawcza, praca w małych zespołach i indywidualna, zabawy dowolne wg. zainteresowań dzieci. W małych zespołach rozwijanie indywidualnych zdolności i zainteresowań dzieci.
    15.45 – 16.00 -Prace porządkowe, rozchodzenie się dzieci.

    ZAJĘCIA DODATKOWE

    JĘZYK ANGIELSKI poniedziałek 9.00 – 9.15
    wtorek 9.00 – 9.15

    KATECHEZA poniedziałek 8.30 – 8.45
    piątek 8.45 – 9.00

    LOGOPEDIA czwartek 11.30 – 12.00

    RYTMIKA piątek 11.30 – 12.00

    TAŃCE piątek 12.30 – 13.00

    • Przedszkole w Czarnej to świetne miejsce dla mojej córki, aby rozpocząć naukę. Jest przyjazne i bezpieczne, a moja córka uwielbia tam przebywać.

      Anna W.
    • Bardzo miła atmosfera, wysoki poziom nauczania, indywidualne podejście do każdego dziecka

      Krzysztof T.
    • Pewność, że Publiczne Przedszkole w Czarnej to był nasz idealny wybór potwierdza uśmiechnięta buzia naszej Zuzi, kiedy o poranku idzie do przedszkola. Ciepła atmosfera, wychowawcy z wielkim sercem i pasją do pracy z dziećmi. Przedszkole spełnia wszelkie nasze oczekiwania. Wiemy, że zapewniamy naszemu dziecku dobry start w życie.

      Rodzice Zuzi
    • Rodzinna atmosfera, wysokie kompetencje kadry, bezpośrednie zaangażowanie w życie i rozwój dzieci. Zajęcia dodatkowe, rewelacyjne metody nauczania przekładające się na rozwój dziecka.

      Mama Patryka
    • To, co skłoniło nas do wyboru właśnie tego przedszkola, to prawdziwie rodzinna atmosfera. Przedszkole jest przedłużeniem naszego domu. Wartości, które są dla nas ważne, są pielęgnowane również tutaj. Nasza Ania bardzo szybko zaadaptowała się w nowym miejscu, które jest przyjazne i “ciepłe”, w którym nie jest anonimowa. Szkoda że nasze starsze dzieci korzystały z innego przedszkola.

      Maciej, Danusia M.
  • Jak zapisać dziecko do naszego przedszkola?