Motylki

Wiek dzieci: 5 lat
  • Informacje o grupie

  • Motylki

    Grupa 5-latków licząca 21 dzieci- 8 chłopców i 13 dziewczynek, to roztańczone, wesołe przedszkolaki, które bardzo lubią śpiewać i bawić się przy muzyce. chętnie słuchają bajek i oceniają postępowanie ich bohaterów. Piszą szlaczki i wzorki, by lepiej przygotować się do klasy “0”.

    • Wiek dziecka:
      5 lat
    • Wielkość grupy:
      21 osób
    • Godziny zajęć:
      7:30 - 12:30
    • Wychowawca:
      Barbara Dziedzic
  • Rozklad dnia

    Poznaj rozkład dnia grupy Motylki
  • Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek
    07:00
    Schodzenie się dzieci do przedszkola.
    Zabawy dowolne służące realizacji pomysłów dzieci, zabawy w kącikach, gry stolikowe. Prowadzenie obserwacji dzieci. Słuchanie bajek
    07:30
    08:00
    Schodzenie się dzieci do przedszkola.
    Zabawy dowolne służące realizacji pomysłów dzieci, zabawy w kącikach, gry stolikowe. Prowadzenie obserwacji dzieci. Słuchanie bajek
    07:30
    08:00
    Katecheza
    07:30
    08:00

    Schodzenie się dzieci do przedszkola.
    Zabawy dowolne służące realizacji pomysłów dzieci, zabawy w kącikach, gry stolikowe. Prowadzenie obserwacji dzieci. Słuchanie bajek
    07:30
    08:00
    Schodzenie się dzieci do przedszkola.
    Zabawy dowolne służące realizacji pomysłów dzieci, zabawy w kącikach, gry stolikowe. Prowadzenie obserwacji dzieci. Słuchanie bajek
    07:30
    08:00
    Schodzenie się dzieci do przedszkola.
    Zabawy dowolne służące realizacji pomysłów dzieci, zabawy w kącikach, gry stolikowe. Prowadzenie obserwacji dzieci. Słuchanie bajek
    07:30
    08:00
    08:00
    Zabawy integrujące grupę, zabawy ruchowe w kole. Ćwiczenia poranne.
    08:00
    08:25

    Katecheza
    08:00
    08:30

    Przygotowanie do śniadania - zabiegi higieniczne i porządkowe
    08:25
    08:30

    Śniadanie- realizacja założeń programowych z zakresu kształtowania nawyków higienicznych i kulturalnych podczas spożywania posiłków.
    08:30
    08:50
    Zabawy integrujące grupę, zabawy ruchowe w kole. Ćwiczenia poranne.
    08:00
    08:25

    Język angielski
    08:00
    08:30

    Przygotowanie do śniadania - zabiegi higieniczne i porządkowe
    08:25
    08:30

    Śniadanie- realizacja założeń programowych z zakresu kształtowania nawyków higienicznych i kulturalnych podczas spożywania posiłków.
    08:30
    08:50
    Zabawy integrujące grupę, zabawy ruchowe w kole. Ćwiczenia poranne.
    08:00
    08:25

    Język angielski
    08:00
    08:30

    Przygotowanie do śniadania - zabiegi higieniczne i porządkowe
    08:25
    08:30

    Śniadanie- realizacja założeń programowych z zakresu kształtowania nawyków higienicznych i kulturalnych podczas spożywania posiłków.
    08:30
    08:50
    Zabawy integrujące grupę, zabawy ruchowe w kole. Ćwiczenia poranne.
    08:00
    08:25

    Przygotowanie do śniadania - zabiegi higieniczne i porządkowe
    08:25
    08:30

    Śniadanie- realizacja założeń programowych z zakresu kształtowania nawyków higienicznych i kulturalnych podczas spożywania posiłków.
    08:30
    08:50
    Zabawy integrujące grupę, zabawy ruchowe w kole. Ćwiczenia poranne.
    08:00
    08:25

    Przygotowanie do śniadania - zabiegi higieniczne i porządkowe
    08:25
    08:30

    Śniadanie- realizacja założeń programowych z zakresu kształtowania nawyków higienicznych i kulturalnych podczas spożywania posiłków.
    08:30
    08:50
    09:00
    Zajęcia kierowane z całą grupą w oparciu o założenia podstawy programowej. Zajęcia dydaktyczne wyzwalające aktywność dzieci w różnych sferach rozwoju: poznawczej, werbalnej, plastycznej i muzyczno-ruchowej.
    09:30
    10:00
    Zajęcia kierowane z całą grupą w oparciu o założenia podstawy programowej. Zajęcia dydaktyczne wyzwalające aktywność dzieci w różnych sferach rozwoju: poznawczej, werbalnej, plastycznej i muzyczno-ruchowej.
    09:30
    10:00
    Zajęcia kierowane z całą grupą w oparciu o założenia podstawy programowej. Zajęcia dydaktyczne wyzwalające aktywność dzieci w różnych sferach rozwoju: poznawczej, werbalnej, plastycznej i muzyczno-ruchowej.
    09:30
    10:00
    Zajęcia kierowane z całą grupą w oparciu o założenia podstawy programowej. Zajęcia dydaktyczne wyzwalające aktywność dzieci w różnych sferach rozwoju: poznawczej, werbalnej, plastycznej i muzyczno-ruchowej.
    09:30
    10:00
    Zajęcia kierowane z całą grupą w oparciu o założenia podstawy programowej. Zajęcia dydaktyczne wyzwalające aktywność dzieci w różnych sferach rozwoju: poznawczej, werbalnej, plastycznej i muzyczno-ruchowej.
    09:30
    10:00
    10:00
    Spacery o charakterze edukacyjnym i rekreacyjnym, obserwacje przyrodnicze, zabawy dowolne na placu zabaw.
    10:00
    11:00
    Spacery o charakterze edukacyjnym i rekreacyjnym, obserwacje przyrodnicze, zabawy dowolne na placu zabaw.
    10:00
    11:00
    Spacery o charakterze edukacyjnym i rekreacyjnym, obserwacje przyrodnicze, zabawy dowolne na placu zabaw.
    10:00
    11:00
    Spacery o charakterze edukacyjnym i rekreacyjnym, obserwacje przyrodnicze, zabawy dowolne na placu zabaw.
    10:00
    11:00
    Spacery o charakterze edukacyjnym i rekreacyjnym, obserwacje przyrodnicze, zabawy dowolne na placu zabaw.
    10:00
    11:00
    11:00
    Zajęcia rozwijające koordynację wzrokowo-ruchową i sprawność manualną, zabawy dydaktyczne. Praca z dzieckiem zdolnym i z potrzebami edukacyjnymi.
    11:00
    12:30
    Zajęcia rozwijające koordynację wzrokowo-ruchową i sprawność manualną, zabawy dydaktyczne. Praca z dzieckiem zdolnym i z potrzebami edukacyjnymi.
    11:00
    12:30
    Zajęcia rozwijające koordynację wzrokowo-ruchową i sprawność manualną, zabawy dydaktyczne. Praca z dzieckiem zdolnym i z potrzebami edukacyjnymi.
    11:00
    12:30
    Zajęcia rozwijające koordynację wzrokowo-ruchową i sprawność manualną, zabawy dydaktyczne. Praca z dzieckiem zdolnym i z potrzebami edukacyjnymi.
    11:00
    12:30
    Zajęcia rozwijające koordynację wzrokowo-ruchową i sprawność manualną, zabawy dydaktyczne. Praca z dzieckiem zdolnym i z potrzebami edukacyjnymi.
    11:00
    12:30
    12:00
    13:00
    Tańce
    13:00
    13:30

    Poniedziałek

    • Schodzenie się dzieci do przedszkola.
      07:30 - 08:00
    • Zabawy integrujące grupę, zabawy ruchowe w kole. Ćwiczenia poranne.
      08:00 - 08:25
    • Katecheza
      08:00 - 08:30
    • Przygotowanie do śniadania - zabiegi higieniczne i porządkowe
      08:25 - 08:30
    • Śniadanie- realizacja założeń programowych z zakresu kształtowania nawyków higienicznych i kulturalnych podczas spożywania posiłków.
      08:30 - 08:50
    • Zajęcia kierowane z całą grupą w oparciu o założenia podstawy programowej. Zajęcia dydaktyczne wyzwalające aktywność dzieci w różnych sferach rozwoju: poznawczej, werbalnej, plastycznej i muzyczno-ruchowej.
      09:30 - 10:00
    • Spacery o charakterze edukacyjnym i rekreacyjnym, obserwacje przyrodnicze, zabawy dowolne na placu zabaw.
      10:00 - 11:00
    • Zajęcia rozwijające koordynację wzrokowo-ruchową i sprawność manualną, zabawy dydaktyczne. Praca z dzieckiem zdolnym i z potrzebami edukacyjnymi.
      11:00 - 12:30

    Wtorek

    • Schodzenie się dzieci do przedszkola.
      07:30 - 08:00
    • Zabawy integrujące grupę, zabawy ruchowe w kole. Ćwiczenia poranne.
      08:00 - 08:25
    • Język angielski
      08:00 - 08:30
    • Przygotowanie do śniadania - zabiegi higieniczne i porządkowe
      08:25 - 08:30
    • Śniadanie- realizacja założeń programowych z zakresu kształtowania nawyków higienicznych i kulturalnych podczas spożywania posiłków.
      08:30 - 08:50
    • Zajęcia kierowane z całą grupą w oparciu o założenia podstawy programowej. Zajęcia dydaktyczne wyzwalające aktywność dzieci w różnych sferach rozwoju: poznawczej, werbalnej, plastycznej i muzyczno-ruchowej.
      09:30 - 10:00
    • Spacery o charakterze edukacyjnym i rekreacyjnym, obserwacje przyrodnicze, zabawy dowolne na placu zabaw.
      10:00 - 11:00
    • Zajęcia rozwijające koordynację wzrokowo-ruchową i sprawność manualną, zabawy dydaktyczne. Praca z dzieckiem zdolnym i z potrzebami edukacyjnymi.
      11:00 - 12:30

    Środa

    • Katecheza
      07:30 - 08:00
    • Schodzenie się dzieci do przedszkola.
      07:30 - 08:00
    • Zabawy integrujące grupę, zabawy ruchowe w kole. Ćwiczenia poranne.
      08:00 - 08:25
    • Język angielski
      08:00 - 08:30
    • Przygotowanie do śniadania - zabiegi higieniczne i porządkowe
      08:25 - 08:30
    • Śniadanie- realizacja założeń programowych z zakresu kształtowania nawyków higienicznych i kulturalnych podczas spożywania posiłków.
      08:30 - 08:50
    • Zajęcia kierowane z całą grupą w oparciu o założenia podstawy programowej. Zajęcia dydaktyczne wyzwalające aktywność dzieci w różnych sferach rozwoju: poznawczej, werbalnej, plastycznej i muzyczno-ruchowej.
      09:30 - 10:00
    • Spacery o charakterze edukacyjnym i rekreacyjnym, obserwacje przyrodnicze, zabawy dowolne na placu zabaw.
      10:00 - 11:00
    • Zajęcia rozwijające koordynację wzrokowo-ruchową i sprawność manualną, zabawy dydaktyczne. Praca z dzieckiem zdolnym i z potrzebami edukacyjnymi.
      11:00 - 12:30

    Czwartek

    • Schodzenie się dzieci do przedszkola.
      07:30 - 08:00
    • Zabawy integrujące grupę, zabawy ruchowe w kole. Ćwiczenia poranne.
      08:00 - 08:25
    • Przygotowanie do śniadania - zabiegi higieniczne i porządkowe
      08:25 - 08:30
    • Śniadanie- realizacja założeń programowych z zakresu kształtowania nawyków higienicznych i kulturalnych podczas spożywania posiłków.
      08:30 - 08:50
    • Zajęcia kierowane z całą grupą w oparciu o założenia podstawy programowej. Zajęcia dydaktyczne wyzwalające aktywność dzieci w różnych sferach rozwoju: poznawczej, werbalnej, plastycznej i muzyczno-ruchowej.
      09:30 - 10:00
    • Spacery o charakterze edukacyjnym i rekreacyjnym, obserwacje przyrodnicze, zabawy dowolne na placu zabaw.
      10:00 - 11:00
    • Zajęcia rozwijające koordynację wzrokowo-ruchową i sprawność manualną, zabawy dydaktyczne. Praca z dzieckiem zdolnym i z potrzebami edukacyjnymi.
      11:00 - 12:30

    Piątek

    • Schodzenie się dzieci do przedszkola.
      07:30 - 08:00
    • Zabawy integrujące grupę, zabawy ruchowe w kole. Ćwiczenia poranne.
      08:00 - 08:25
    • Przygotowanie do śniadania - zabiegi higieniczne i porządkowe
      08:25 - 08:30
    • Śniadanie- realizacja założeń programowych z zakresu kształtowania nawyków higienicznych i kulturalnych podczas spożywania posiłków.
      08:30 - 08:50
    • Zajęcia kierowane z całą grupą w oparciu o założenia podstawy programowej. Zajęcia dydaktyczne wyzwalające aktywność dzieci w różnych sferach rozwoju: poznawczej, werbalnej, plastycznej i muzyczno-ruchowej.
      09:30 - 10:00
    • Spacery o charakterze edukacyjnym i rekreacyjnym, obserwacje przyrodnicze, zabawy dowolne na placu zabaw.
      10:00 - 11:00
    • Zajęcia rozwijające koordynację wzrokowo-ruchową i sprawność manualną, zabawy dydaktyczne. Praca z dzieckiem zdolnym i z potrzebami edukacyjnymi.
      11:00 - 12:30
    • Tańce
      13:00 - 13:30
    Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek
    08:00
    Zabawy integrujące grupę, zabawy ruchowe w kole. Ćwiczenia poranne.
    08:00
    08:25

    Przygotowanie do śniadania - zabiegi higieniczne i porządkowe
    08:25
    08:30
    Zabawy integrujące grupę, zabawy ruchowe w kole. Ćwiczenia poranne.
    08:00
    08:25

    Przygotowanie do śniadania - zabiegi higieniczne i porządkowe
    08:25
    08:30
    Zabawy integrujące grupę, zabawy ruchowe w kole. Ćwiczenia poranne.
    08:00
    08:25

    Przygotowanie do śniadania - zabiegi higieniczne i porządkowe
    08:25
    08:30
    Zabawy integrujące grupę, zabawy ruchowe w kole. Ćwiczenia poranne.
    08:00
    08:25

    Przygotowanie do śniadania - zabiegi higieniczne i porządkowe
    08:25
    08:30
    Zabawy integrujące grupę, zabawy ruchowe w kole. Ćwiczenia poranne.
    08:00
    08:25

    Przygotowanie do śniadania - zabiegi higieniczne i porządkowe
    08:25
    08:30
    10:00
    Spacery o charakterze edukacyjnym i rekreacyjnym, obserwacje przyrodnicze, zabawy dowolne na placu zabaw.
    10:00
    11:00
    Spacery o charakterze edukacyjnym i rekreacyjnym, obserwacje przyrodnicze, zabawy dowolne na placu zabaw.
    10:00
    11:00
    Spacery o charakterze edukacyjnym i rekreacyjnym, obserwacje przyrodnicze, zabawy dowolne na placu zabaw.
    10:00
    11:00
    Spacery o charakterze edukacyjnym i rekreacyjnym, obserwacje przyrodnicze, zabawy dowolne na placu zabaw.
    10:00
    11:00
    Spacery o charakterze edukacyjnym i rekreacyjnym, obserwacje przyrodnicze, zabawy dowolne na placu zabaw.
    10:00
    11:00
    11:00
    Zajęcia rozwijające koordynację wzrokowo-ruchową i sprawność manualną, zabawy dydaktyczne. Praca z dzieckiem zdolnym i z potrzebami edukacyjnymi.
    11:00
    12:30
    Zajęcia rozwijające koordynację wzrokowo-ruchową i sprawność manualną, zabawy dydaktyczne. Praca z dzieckiem zdolnym i z potrzebami edukacyjnymi.
    11:00
    12:30
    Zajęcia rozwijające koordynację wzrokowo-ruchową i sprawność manualną, zabawy dydaktyczne. Praca z dzieckiem zdolnym i z potrzebami edukacyjnymi.
    11:00
    12:30
    Zajęcia rozwijające koordynację wzrokowo-ruchową i sprawność manualną, zabawy dydaktyczne. Praca z dzieckiem zdolnym i z potrzebami edukacyjnymi.
    11:00
    12:30
    Zajęcia rozwijające koordynację wzrokowo-ruchową i sprawność manualną, zabawy dydaktyczne. Praca z dzieckiem zdolnym i z potrzebami edukacyjnymi.
    11:00
    12:30
    12:00
    13:00
    Tańce
    13:00
    13:30

    Poniedziałek

    • Zabawy integrujące grupę, zabawy ruchowe w kole. Ćwiczenia poranne.
      08:00 - 08:25
    • Przygotowanie do śniadania - zabiegi higieniczne i porządkowe
      08:25 - 08:30
    • Spacery o charakterze edukacyjnym i rekreacyjnym, obserwacje przyrodnicze, zabawy dowolne na placu zabaw.
      10:00 - 11:00
    • Zajęcia rozwijające koordynację wzrokowo-ruchową i sprawność manualną, zabawy dydaktyczne. Praca z dzieckiem zdolnym i z potrzebami edukacyjnymi.
      11:00 - 12:30

    Wtorek

    • Zabawy integrujące grupę, zabawy ruchowe w kole. Ćwiczenia poranne.
      08:00 - 08:25
    • Przygotowanie do śniadania - zabiegi higieniczne i porządkowe
      08:25 - 08:30
    • Spacery o charakterze edukacyjnym i rekreacyjnym, obserwacje przyrodnicze, zabawy dowolne na placu zabaw.
      10:00 - 11:00
    • Zajęcia rozwijające koordynację wzrokowo-ruchową i sprawność manualną, zabawy dydaktyczne. Praca z dzieckiem zdolnym i z potrzebami edukacyjnymi.
      11:00 - 12:30

    Środa

    • Zabawy integrujące grupę, zabawy ruchowe w kole. Ćwiczenia poranne.
      08:00 - 08:25
    • Przygotowanie do śniadania - zabiegi higieniczne i porządkowe
      08:25 - 08:30
    • Spacery o charakterze edukacyjnym i rekreacyjnym, obserwacje przyrodnicze, zabawy dowolne na placu zabaw.
      10:00 - 11:00
    • Zajęcia rozwijające koordynację wzrokowo-ruchową i sprawność manualną, zabawy dydaktyczne. Praca z dzieckiem zdolnym i z potrzebami edukacyjnymi.
      11:00 - 12:30

    Czwartek

    • Zabawy integrujące grupę, zabawy ruchowe w kole. Ćwiczenia poranne.
      08:00 - 08:25
    • Przygotowanie do śniadania - zabiegi higieniczne i porządkowe
      08:25 - 08:30
    • Spacery o charakterze edukacyjnym i rekreacyjnym, obserwacje przyrodnicze, zabawy dowolne na placu zabaw.
      10:00 - 11:00
    • Zajęcia rozwijające koordynację wzrokowo-ruchową i sprawność manualną, zabawy dydaktyczne. Praca z dzieckiem zdolnym i z potrzebami edukacyjnymi.
      11:00 - 12:30

    Piątek

    • Zabawy integrujące grupę, zabawy ruchowe w kole. Ćwiczenia poranne.
      08:00 - 08:25
    • Przygotowanie do śniadania - zabiegi higieniczne i porządkowe
      08:25 - 08:30
    • Spacery o charakterze edukacyjnym i rekreacyjnym, obserwacje przyrodnicze, zabawy dowolne na placu zabaw.
      10:00 - 11:00
    • Zajęcia rozwijające koordynację wzrokowo-ruchową i sprawność manualną, zabawy dydaktyczne. Praca z dzieckiem zdolnym i z potrzebami edukacyjnymi.
      11:00 - 12:30
    • Tańce
      13:00 - 13:30
    Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek
    08:00
    Śniadanie- realizacja założeń programowych z zakresu kształtowania nawyków higienicznych i kulturalnych podczas spożywania posiłków.
    08:30
    08:50
    Śniadanie- realizacja założeń programowych z zakresu kształtowania nawyków higienicznych i kulturalnych podczas spożywania posiłków.
    08:30
    08:50
    Śniadanie- realizacja założeń programowych z zakresu kształtowania nawyków higienicznych i kulturalnych podczas spożywania posiłków.
    08:30
    08:50
    Śniadanie- realizacja założeń programowych z zakresu kształtowania nawyków higienicznych i kulturalnych podczas spożywania posiłków.
    08:30
    08:50
    Śniadanie- realizacja założeń programowych z zakresu kształtowania nawyków higienicznych i kulturalnych podczas spożywania posiłków.
    08:30
    08:50

    Poniedziałek

    • Śniadanie- realizacja założeń programowych z zakresu kształtowania nawyków higienicznych i kulturalnych podczas spożywania posiłków.
      08:30 - 08:50

    Wtorek

    • Śniadanie- realizacja założeń programowych z zakresu kształtowania nawyków higienicznych i kulturalnych podczas spożywania posiłków.
      08:30 - 08:50

    Środa

    • Śniadanie- realizacja założeń programowych z zakresu kształtowania nawyków higienicznych i kulturalnych podczas spożywania posiłków.
      08:30 - 08:50

    Czwartek

    • Śniadanie- realizacja założeń programowych z zakresu kształtowania nawyków higienicznych i kulturalnych podczas spożywania posiłków.
      08:30 - 08:50

    Piątek

    • Śniadanie- realizacja założeń programowych z zakresu kształtowania nawyków higienicznych i kulturalnych podczas spożywania posiłków.
      08:30 - 08:50
    Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek
    07:00
    Schodzenie się dzieci do przedszkola.
    Zabawy dowolne służące realizacji pomysłów dzieci, zabawy w kącikach, gry stolikowe. Prowadzenie obserwacji dzieci. Słuchanie bajek
    07:30
    08:00
    Schodzenie się dzieci do przedszkola.
    Zabawy dowolne służące realizacji pomysłów dzieci, zabawy w kącikach, gry stolikowe. Prowadzenie obserwacji dzieci. Słuchanie bajek
    07:30
    08:00
    Schodzenie się dzieci do przedszkola.
    Zabawy dowolne służące realizacji pomysłów dzieci, zabawy w kącikach, gry stolikowe. Prowadzenie obserwacji dzieci. Słuchanie bajek
    07:30
    08:00
    Schodzenie się dzieci do przedszkola.
    Zabawy dowolne służące realizacji pomysłów dzieci, zabawy w kącikach, gry stolikowe. Prowadzenie obserwacji dzieci. Słuchanie bajek
    07:30
    08:00
    Schodzenie się dzieci do przedszkola.
    Zabawy dowolne służące realizacji pomysłów dzieci, zabawy w kącikach, gry stolikowe. Prowadzenie obserwacji dzieci. Słuchanie bajek
    07:30
    08:00
    08:00
    Zabawy integrujące grupę, zabawy ruchowe w kole. Ćwiczenia poranne.
    08:00
    08:25
    Zabawy integrujące grupę, zabawy ruchowe w kole. Ćwiczenia poranne.
    08:00
    08:25
    Zabawy integrujące grupę, zabawy ruchowe w kole. Ćwiczenia poranne.
    08:00
    08:25
    Zabawy integrujące grupę, zabawy ruchowe w kole. Ćwiczenia poranne.
    08:00
    08:25
    Zabawy integrujące grupę, zabawy ruchowe w kole. Ćwiczenia poranne.
    08:00
    08:25

    Poniedziałek

    • Schodzenie się dzieci do przedszkola.
      07:30 - 08:00
    • Zabawy integrujące grupę, zabawy ruchowe w kole. Ćwiczenia poranne.
      08:00 - 08:25

    Wtorek

    • Schodzenie się dzieci do przedszkola.
      07:30 - 08:00
    • Zabawy integrujące grupę, zabawy ruchowe w kole. Ćwiczenia poranne.
      08:00 - 08:25

    Środa

    • Schodzenie się dzieci do przedszkola.
      07:30 - 08:00
    • Zabawy integrujące grupę, zabawy ruchowe w kole. Ćwiczenia poranne.
      08:00 - 08:25

    Czwartek

    • Schodzenie się dzieci do przedszkola.
      07:30 - 08:00
    • Zabawy integrujące grupę, zabawy ruchowe w kole. Ćwiczenia poranne.
      08:00 - 08:25

    Piątek

    • Schodzenie się dzieci do przedszkola.
      07:30 - 08:00
    • Zabawy integrujące grupę, zabawy ruchowe w kole. Ćwiczenia poranne.
      08:00 - 08:25
    Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek
    07:00
    Katecheza
    07:30
    08:00
    08:00
    Katecheza
    08:00
    08:30
    Język angielski
    08:00
    08:30
    Język angielski
    08:00
    08:30
    09:00
    Zajęcia kierowane z całą grupą w oparciu o założenia podstawy programowej. Zajęcia dydaktyczne wyzwalające aktywność dzieci w różnych sferach rozwoju: poznawczej, werbalnej, plastycznej i muzyczno-ruchowej.
    09:30
    10:00
    Zajęcia kierowane z całą grupą w oparciu o założenia podstawy programowej. Zajęcia dydaktyczne wyzwalające aktywność dzieci w różnych sferach rozwoju: poznawczej, werbalnej, plastycznej i muzyczno-ruchowej.
    09:30
    10:00
    Zajęcia kierowane z całą grupą w oparciu o założenia podstawy programowej. Zajęcia dydaktyczne wyzwalające aktywność dzieci w różnych sferach rozwoju: poznawczej, werbalnej, plastycznej i muzyczno-ruchowej.
    09:30
    10:00
    Zajęcia kierowane z całą grupą w oparciu o założenia podstawy programowej. Zajęcia dydaktyczne wyzwalające aktywność dzieci w różnych sferach rozwoju: poznawczej, werbalnej, plastycznej i muzyczno-ruchowej.
    09:30
    10:00
    Zajęcia kierowane z całą grupą w oparciu o założenia podstawy programowej. Zajęcia dydaktyczne wyzwalające aktywność dzieci w różnych sferach rozwoju: poznawczej, werbalnej, plastycznej i muzyczno-ruchowej.
    09:30
    10:00
    11:00
    Zajęcia rozwijające koordynację wzrokowo-ruchową i sprawność manualną, zabawy dydaktyczne. Praca z dzieckiem zdolnym i z potrzebami edukacyjnymi.
    11:00
    12:30
    Zajęcia rozwijające koordynację wzrokowo-ruchową i sprawność manualną, zabawy dydaktyczne. Praca z dzieckiem zdolnym i z potrzebami edukacyjnymi.
    11:00
    12:30
    Zajęcia rozwijające koordynację wzrokowo-ruchową i sprawność manualną, zabawy dydaktyczne. Praca z dzieckiem zdolnym i z potrzebami edukacyjnymi.
    11:00
    12:30
    Zajęcia rozwijające koordynację wzrokowo-ruchową i sprawność manualną, zabawy dydaktyczne. Praca z dzieckiem zdolnym i z potrzebami edukacyjnymi.
    11:00
    12:30
    Zajęcia rozwijające koordynację wzrokowo-ruchową i sprawność manualną, zabawy dydaktyczne. Praca z dzieckiem zdolnym i z potrzebami edukacyjnymi.
    11:00
    12:30
    12:00

    Poniedziałek

    • Katecheza
      08:00 - 08:30
    • Zajęcia kierowane z całą grupą w oparciu o założenia podstawy programowej. Zajęcia dydaktyczne wyzwalające aktywność dzieci w różnych sferach rozwoju: poznawczej, werbalnej, plastycznej i muzyczno-ruchowej.
      09:30 - 10:00
    • Zajęcia rozwijające koordynację wzrokowo-ruchową i sprawność manualną, zabawy dydaktyczne. Praca z dzieckiem zdolnym i z potrzebami edukacyjnymi.
      11:00 - 12:30

    Wtorek

    • Język angielski
      08:00 - 08:30
    • Zajęcia kierowane z całą grupą w oparciu o założenia podstawy programowej. Zajęcia dydaktyczne wyzwalające aktywność dzieci w różnych sferach rozwoju: poznawczej, werbalnej, plastycznej i muzyczno-ruchowej.
      09:30 - 10:00
    • Zajęcia rozwijające koordynację wzrokowo-ruchową i sprawność manualną, zabawy dydaktyczne. Praca z dzieckiem zdolnym i z potrzebami edukacyjnymi.
      11:00 - 12:30

    Środa

    • Katecheza
      07:30 - 08:00
    • Język angielski
      08:00 - 08:30
    • Zajęcia kierowane z całą grupą w oparciu o założenia podstawy programowej. Zajęcia dydaktyczne wyzwalające aktywność dzieci w różnych sferach rozwoju: poznawczej, werbalnej, plastycznej i muzyczno-ruchowej.
      09:30 - 10:00
    • Zajęcia rozwijające koordynację wzrokowo-ruchową i sprawność manualną, zabawy dydaktyczne. Praca z dzieckiem zdolnym i z potrzebami edukacyjnymi.
      11:00 - 12:30

    Czwartek

    • Zajęcia kierowane z całą grupą w oparciu o założenia podstawy programowej. Zajęcia dydaktyczne wyzwalające aktywność dzieci w różnych sferach rozwoju: poznawczej, werbalnej, plastycznej i muzyczno-ruchowej.
      09:30 - 10:00
    • Zajęcia rozwijające koordynację wzrokowo-ruchową i sprawność manualną, zabawy dydaktyczne. Praca z dzieckiem zdolnym i z potrzebami edukacyjnymi.
      11:00 - 12:30

    Piątek

    • Zajęcia kierowane z całą grupą w oparciu o założenia podstawy programowej. Zajęcia dydaktyczne wyzwalające aktywność dzieci w różnych sferach rozwoju: poznawczej, werbalnej, plastycznej i muzyczno-ruchowej.
      09:30 - 10:00
    • Zajęcia rozwijające koordynację wzrokowo-ruchową i sprawność manualną, zabawy dydaktyczne. Praca z dzieckiem zdolnym i z potrzebami edukacyjnymi.
      11:00 - 12:30
    No wydarzenia available!
    • Przedszkole w Czarnej to świetne miejsce dla mojej córki, aby rozpocząć naukę. Jest przyjazne i bezpieczne, a moja córka uwielbia tam przebywać.

      Anna W.
    • Bardzo miła atmosfera, wysoki poziom nauczania, indywidualne podejście do każdego dziecka

      Krzysztof T.
    • Pewność, że Publiczne Przedszkole w Czarnej to był nasz idealny wybór potwierdza uśmiechnięta buzia naszej Zuzi, kiedy o poranku idzie do przedszkola. Ciepła atmosfera, wychowawcy z wielkim sercem i pasją do pracy z dziećmi. Przedszkole spełnia wszelkie nasze oczekiwania. Wiemy, że zapewniamy naszemu dziecku dobry start w życie.

      Rodzice Zuzi
    • Rodzinna atmosfera, wysokie kompetencje kadry, bezpośrednie zaangażowanie w życie i rozwój dzieci. Zajęcia dodatkowe, rewelacyjne metody nauczania przekładające się na rozwój dziecka.

      Mama Patryka
    • To, co skłoniło nas do wyboru właśnie tego przedszkola, to prawdziwie rodzinna atmosfera. Przedszkole jest przedłużeniem naszego domu. Wartości, które są dla nas ważne, są pielęgnowane również tutaj. Nasza Ania bardzo szybko zaadaptowała się w nowym miejscu, które jest przyjazne i “ciepłe”, w którym nie jest anonimowa. Szkoda że nasze starsze dzieci korzystały z innego przedszkola.

      Maciej, Danusia M.
  • Jak zapisać dziecko do naszego przedszkola?